Welcome to the BELGRAD!♥

May 12, 2015

Maybe it isn't the most beautiful city in the world, but it is the most beautiful city in my world.♥

Dugo sam planirala da napisem ovaj post, ali posto sam zelela da postavim svoje slike, malo kasnim. Puno vas je iz drugih gradova i drzava i mozda nikad necete imati priliku da posetite ovaj divan grad, a ja zelim na neki nacin ga vam ga priblizim. I definitivno je tema koja zasluzuje jedan postic.♥

Mozda nije savrsen, mozda nije najuredniji, najcistiji, mozda nema najskuplje kuce, prodavnice, najpametnije ljude, ali on je ipak grad gde sam odrasla. Grad gde sam prohodala, posla u skolu, druzila se, prvi put zaplakala, prvi put otisla u bioskop...
Grad koji definitivno moze puno toga da vam pruzi da imate lepo detinjstvo. Necu vas puno smarati o znamenitostima Beograda jer vecinom to svi znate. No, pricajmo o nekoj drugoj temi. Ko su to zapravo Beogradjani? Epa ovako da pocemo.

MOST NA ADI

Beogradjani su ljudi koji prave najvise mostove. Uloze sav novac u to, ali se posle i isplati. Sada se Beogradom mnogo brze putuje, saobracaj je rastereceniji, a put lepsi i udobniji. Malo treba vremena da naucite ga celog.

Morate priznati da je prelep.♥ *-*

KALEMEGDAN

Kalemegdan je reko bi covek, tvrdjava ko tvrdjava sta tu ima nesto posebno? Ok, mozda za vas, ali svaki Beogradjanin zna da je to bila jedna tvrdjava koja je sluzila za odbranu od neprijatelja. Jako joj je pomagalo to sto se nalazila na uscu dveju reka, i retko ko je mogao da dodje sa te strane.

AVALA

Kad zelite da rostiljate, da se setate, zezate sa svojim drustvom, vas pravi izbor jeste planina Avala. Visoka je 511 metara, i tacno je na granici. Na vrhu postoji Avalski toranj, koji je skoro renoviran, kao i jako zanimljiv Spomenik neznanom junaku.☺

MARAKANA

Kako da ne spomenem najveci stadion u celoj Srbiji. Pravi naziv je inace Stadion Rajko Mitic, po "prvoj zvezdinoj zvezdi". To je fudbalski i atletski stadion koji pripada Crvenoj zvezdi. Poznata je sevrna tribina gde sede najveriji navijaci-Delije. Slike sam ja slikala, jednom prilikom kad sam posetila ovaj divan stadion.♥

BEOGRADSKI HIPODROM

Prosto morala sam da spomenem hipodrom. Kao sto svi znate hipodrom je mesto gde "zive", trkaju se, vezbaju konji. Moja sestra jase konje na hipodromu, i takmici se i tako... Posto se nalazi u blizini reka ima prelep pogled na novi most.

ADA CIGANLIJA

Jedino mestu u Beogradu, koje je besplatno. Na Adi se nalaze prelepa kupalista, plaze, staze, razne aktivnost za decu ali i za ostale. Uvek je guzva, ali vredi doci. Prosto dobra je energija, svi su nasmejanii ulepsa vam se dan.☺ Ovde najbolje mozete nauciti ko su zapravo Beogradjani.

Beogradjani vole da jedu, pa svaki put za prvomajske praznike se prezderu i prenapiju pa se desi neki rusvaj. Poneki oni vredniji vole da voze rolere i bicikl, a oni koji se umore i zele da obidju Adu mogu da sednu u vozic i da uzivaju.☺ Usput mozete da cujete razne ljude koje govore razlicite jezike, psuju, svadjaju se ili samo cute. :)

Ukoliko posetite ovaj divan grad obidjite i Knez Mihajlovu ulicu, koja izlazi na Trg Nikole Pasica, i kad ste vec u blizini pogledajte i gradsku skupstinu.

Bas sam uzivala pisajuci ovaj post. Slike mi se mnogo svidjaju zato sto sam uglavnom svaku ja slikala. Recite mi vase misljenje o postu i zelela bih da procitam neki post o vasem rodnom gradu.♥

You Might Also Like

26 comments

1. Beograd je prelep grad. Ne živim u njemu, čak sam i poprilično udaljena, ali u njemu postoje prelepa mesta koja treba posetiti. Ja valjda nisam navikla na tako brz tempo života kakav postoji u Beogradu, pa su mi sve te gužve malo neobične i teško mi padaju, ali za nekoga ko tu živi godinama, to je sasvim normalna stvar. Prelep post, baš si se potrudila. :) <3

Replies
    1. Svim ljudima koji dodju iz nekog manjeg grada ili sela, bude tesko u pocetku u gradu i sva ta guzva, ali ko je odrastao uz to nije toliko.☺

Delete
    2. Ja tamo i nocima spavam a ipak zivim na selu, ali mi uopste ne smeta. Svakog jutra kad tamo spavam, izadjem na prozor i uzivam. Tako da nije bas svim ljudima iz sela tamo neobicno ♥

3. Ja znam po mojim rodjacima, ali neki se naviknu, nije toliko strasno.☺

2. ah Beograd ♥ Moj omiljeni gradic :) I ako ne zivim tamo bas volim da dodjem i posetim Beograd ♥ Tako mi je lepa setnja u Knez Mihajlovoj Za Novu godinu, a Ada leti♥♥♥ Post me je raznjezio vratio mi sjecanja i uljepsao dan :)
    P.S. Ucestvujes li u giveawayu da znam zbog broja? :)

1. Drago mi je zbog toga. ♥ Ne, ne ucestvujem. :(

3. Ou maj, pa ti si iz Beograda *__* alloo moramo se jednom upoznati! :D
    Ja kada nisam u BG pogotovo predvece, osecam se nekako nesigurno, to nije to.. bas bas mi se dopada ovaj post :)

4. Znaci Bg je moj grad iz snova, ja zivim na Kosovu.. I idem po mozda 5 puta godisnje, ali eto ipak to nije to. Tamo zivi moja rodjena sestra, na Novom Beogradu ♥ Odlicno si sve opisala, ja zivim na selu i sve je moderno, ali je grad ipak grad

1. Obozavam Beograd, i nadam se da ces ga cesce posecivati.☺

Delete
  5. Obozavam Beograd<3 ali na zalost ne zivim tamo:( drago mi je sto si napisala post na malo drugaciji nacin(mislim na to sto si opisivala iz tvog ugla ,a ne samo istoriju itd.)I UZIVALA SAM DOK SAM CITALA!!!<3

Replies
    1. Potrudila sam se da opisem grad onako kako ga vide njegovi stanovnici, a istoriju mozete procitati i na wikipedii.☺

Delete
  6. Odličan post. :) Nekima će doći kao turistički vodič šta mogu i šta bi bilo vredno posetiti.
    Ja sam većinu mesta posetila, a sada si mi pomogla da otkrijem i neka nova, recimo hipodrom. Volim konje i to bi sigurno bio raj za mene. Da li znaš možda da li može da se upiše da se uči jakanje? To mi oduvek bila želja. :D

jasminadi.blogspot.com

Replies
    1. Ja sam cesto na hipodromu i jasem konje, ali prvo sam 2 godine to ucila i trenirala. Imas razne skole jahanja i tako, a i mozes ici bas kod nekog dzokeja da te poducava. ☺

Delete
  7. Baš mi se dopada post,prikazuje baš moje omiljene delove grada,a i slike su veoma lepe :)

8. Beograd je moj grad. Mesto gde sam odrasla i mislim da je stvarno vredno posetiti ga. Inace, slike su bozanstvene!♥

9. Tako mi je čudno kad gledam sva ta mesta preko slika, naročito ovu sa trgom, jer njega najviše posećujem. Nikada mi nije bilo jasno zašto neki ljudi iz unutrašnjosti, žele da žive u Beogradu, iako sam u njemu odrasla, volela bih da ga zamenim za neko selo i manji grad. :)

Replies
    1. Ja volim Beograd i nikad ne bih zelela da zivim u selu, ali bih volela da zivim u Londonu.♥

2. Odlican post! :)

dianadblogging.blogspot.com

10. Nikada nisam bila u Beogradu, ali svi koju su ga posjetili su rekli da je predivan grad :)