Kako postati popularan?! XD+RODJENDAAAAN♥♥

October 28, 2015

Now watch me whip, watch me nae nae... Aaa kako glupo zarazna pesma.. Plesem ceoo dan..☺ Inace zna li neko koji je dobar beli lak za nokte? Ja sam kupila sad flormarov ali nisam nesto preterano zadovoljna.. I da hvala svima koji su rekli da im se svidja moj hamer Balkanskih ratova, danas sam to prezentovala i verovali ili ne dobila sam 3 petice odjednom i to na predlog jednog mog druga. Znaci ja ne mogu biti srecnija..☺♥

Cao svima. Za danas sam vam pripremila jedan duhovit post o tome kako lako do popularnosti. Medjutim neki od ovih saveta vam stvarno moze pomoci. Ali najgore od svega je to sto ovo stvarno rade sadanje devojcice. No, dobro necu stalno biti hejter.. Pocnimo..
P.S. OBAVEZNO PROCITAJ KRAJ POSTA!!.☺

Ok, prva stvar (da bi vas uopste smatrali popularnom) jesu lajkovi. Svejedno gde su. Mogu biti na facebooku, instagramu, ili na tabli u skoli nacrtani. Lajkovi su lajkovi. Preporucujem vam da skinete instaliker pa ce te imati 1000 lajkova i to od nekih iz Sudana i Iraka.


Slike, slike i slike. Znaci pricali smo o lajkovima, a zaboravila sam slike. Da biste privukkli sve one gore pomenute fejk lajove, potrebno je imati kul slike. Znaci vas ins, treba da bude pun razlicitih slika kao sto su: selfiji (odacu vam tajnu, sada je kul da se slikate sa isplazenim jezikom), hrana (ne bitno je sta jedete. Makar i pasulj, hrana je hrana), citati (nesto tuzno, pa da vas svi tese), ukradene slike (a da vicete da vam je to tata kupio)


E kada skupite dovoljan broj lajkova i kad svi pocnu da vam se dive onda krece uzivo popularnost. Znaci evo par saveta kako to da i ucinite:

1 .Ponasajte se dobro sa svima. Znaci odjednom postanite bff sa pola skola, znali vi tu decu ili ne. Znaci grlite se, ljubite se po skoli to pali kod njih. Budite dobri sa svima, omiljeni.

2. Budite isti. Kljuc uspeha je u NE razlikovanju. Ukoliko svi nose neke patike, to morate i vi. Ako je sada popularna ta i ta frizura svi nosite isto. OBAVEZNO!! Nemoj nekoga da sam videla da se slucajno razlikuje..

3. Praviti se glup. Jednostavno? Ne bas! Mnoge devojcice dolaze do problema bas ovde.. Znaci nabacite lazan osmeh i procitajte prvo sto sam malopre rekla.☺ Obavezno se smejite glupim forama i padajte na sred hodnika i eto vama uspeha.. :)


Ukoliko ste ispunili sve gore navedene uslove, mozete da idete dalje. Krece svadjanje. Znaci moraju drugi da znaju da se vi borite za njih. Nadjite neku osobu sa kojom cete se stalno svadjati, nesto zezati i tako ispadate kul. Vasi podanici ce znati da mogu da se oslone na vas.


Hmm, sta jos. Ah da, sminka... Znaci ona vam je neophodna. Pa ljudi vi ste uzor drugima. Obavezno neka crna, crna sminka oko ociju da izgledate ko panda. I rveni karmin, pa neki opisi kao "Dobrodosla si uz malo dima i crvenog karmina". Hhahahha Ako ste sve uradili sa spiska, najzad ste spremni da zavladate hodnikom. I da postanete KRALJICA WC-A!!!..☺
Ok, 11 je sati, ja suta idem na sajam i samo o tome mislim, tako da ne mogu vise da se posvetim postu. Mislim da sam vam dovoljno pomogla.


 Eh, sad vazniji deo danas je rodjendan moga bloga.♥♥ Znaci, ja stvarno ne verujem da sam ja ovde u blogosferi vec punih godinu dana. Toliko toga mi se ovde izdesavalo. Moj zivot je sada jakoo zanimljiviji. Posvetila sam se onome sto volim. Stvarno uzivam pisajuci, i sigurno cu to raditi dok to volim.. Boze, ko juce da je bilo da sam smisljala ime bloga. U svakom slucaju, ja ljudi vas obozavam. Hvala za 202 citaoca, preko 2 500 komentara i preko 22 hiljade pregleda (cek, pa sve neke dvojke).
Ja sam vise nego presrecna i ne znam kako da vam se maksimalno zahvalim. Stvarno vas volim sve pojedinacno i nadam se da cemo se mozda jednog dana i upoznati. JOJ JEDNOM PUNO HVALA..♥♥




You Might Also Like

30 comments

  1. Post mi se jako dopada, mada iskreno niejsma tip koji zeli da bude popularan na drustevnim mrezama :-)

    Post je sjajan! :-) Ovi keksici mi se mnoogoo dopadaju, tj. preliepo izgledaju, a ne smunjam ni da je ukus lošiji :-)

    Ako želiš posjeti moj blog i učlani se na njega- http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/ Ja na tvoj vec jesam. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa evo da ti kazem za Macaroons, lepse izgledaju nego sto su ukusa. Malo su preslatki po mom misljenju. Ali ako budes probala, uzmi obavezno cokoladu!.☺♥

      Delete
  2. Srecan bligeodjendan!!!♥♥ Nadam se da cemi se druziti jos duugo!♥♥:-) Inace, post je sjajan, crkla sam od smeha. Jos placem. :')

    ReplyDelete
  3. Svaka čast,baš sam se dobro nasmejala na prvom delu posta XD Srećan ti ( blogerski) rođendan,nadam se da ćeš još dugo pisati i jedva čekam post o sajmu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Evo bas sam sada dosla sa sajma, pa jos razvijam utiske.. Verovatno post u nedelju..☺♥

      Delete
    2. Super,baš me zanim šta ji kupila :)

      Delete
  4. Odličan post...Baš si me nasmejala sa ovim savetima kako postati popularan... :D

    Fashion Awake

    ReplyDelete
  5. Odlican post!Srecan rodjendan!
    joxykutak.blogspot.com
    myworld2121.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Sretan rodendan blogu! Svaka cast za post, bas si me nasmijala. Nisam toliko opterecena popularnosti i sigurno ju ne bi htjela dobiti na taj nacin, ali nazalost neke djevojcice stvarno preferiraju navedene metode lol. Sve u svemu svaka cast, sooo true :)
    Posjeti moj blog: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr pretplati se uzvracam!

    ReplyDelete
  7. Srećan rođendan blogu, ja sam otvorila blog 29 novembra nakon mesec dana posle tebe. Što se tiče posta mnogo mi se dopada kako si ga napisala. I svaki ti čast za tri petice. :)

    http://saveti81.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  8. Dobar post.Ima stvarno realnih stvari,ali popularnost ne mora uvijek biti u negativnom smislu.Znam puno popularnih cura koje se ovako ne ponašaju.Nije hejt,samo iznosim svoje mišljenje :) inače sretan rođendan! :))

    http://lmpositiveworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da naravno, slazem se. Ima i dobrih popularnih devojcica.

      Delete
  9. super post, baš si me nasmijala hahah

    pogledaj moj blog i pretplati se http://veronicafashioncorner.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  10. Post ti je fenomenalan i doslovno sam se valjala od smijeha koliko si ga odlično napisala. Ma svaka ti čast. ;)
    Znam da kasnim al svejedno sretan ti PRVI BLOGEO ROĐENDAN! XD I želim ti da pišeš još dugooo dugooo...ma bolje reći da uopće ne prestaneš hahaha...
    Imam novi post "Netko kao mi bio je ovdje prije nas" pa ako te zanima pogledaj. ;)
    -Struja

    strujadreams.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaa hvala ti draga puno puno za sve..♥♥

      Delete
  11. Srecan rodjendan sa zakasnjenjem:D!Divan ti je blog i zelim ti jos punooo citaoca.<33
    Komentarisi moj novi post i odgovori na pitanja u njemu,molim te:http://anasworld7.blogspot.rs

    ReplyDelete
  12. https://onlinedrugarica.wordpress.com zaprati me <3
    Srecan rodjendan!

    ReplyDelete
  13. Meni ovo nije humor nego neko navaljivanje na humor,bez uvrede :(
    Srecan rodjendan sa zakasnjenjem..

    ReplyDelete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺