Purose of Christmas #5- Let's Talk About... 2015

December 29, 2015


Znam, znam nisam dugo pisala, bla bla bla. Ali imala sam puno obaveza bla bla bla znamo vec te price. Svi me razumete, necu nista da se pravdam. Htela sam da vam napisem post o mojoj novogodisnjoj dekoraciji, ali dok se ja odlucim za to, prodje Nova godina. Pa posto bih malo sa vama da rezimiram utiske o godini odluceno je da spojim dve moje vrste postova (Purpose of Christmas i Let's Talk About.) Bice ovo dug post (bar tako mislim xD) pa bolje bi bilo da pocnemo. :*

I da, kicenje jelke se idalje nastavlja pa mozete idalje ucestvovati a i vi koji vec jeste pogledajte moj komentar ispod vaseg jer neki ukrasi nisu mogli da se naprave ili su vec izabrani. :) To pogledajte OVDE


Pa 2015 je za mene bila jedna cudna godina. Mislim svasta toga se novog i zanimljivog dogodilo. Ali sve to nekako brzo, ne znam ni sama. Prolaze dani, nedelje, meseci, ja odrastam i uopste nisam toga ni svesna. Ne mogu najbrojati 1000 stvari i reci "Epa bas zbog ovoga mi je ova godina najbolja!" Jer ne postoji nesto zbog cega bih rekla da je ovo bas bas najbolja godina. Mislim to kazem posle svake jer je svaka godina divna na svoj nacin.. Uvek se mnogo toga promeni, kako god ja to posmatrala, i dobro i lose. :)


Sada mnogo vise razmisljam o svojoj buducnosti jer se taj kobni prijemni blizi. Odabir gimnazije, smera, kasnije i fakulteta. Uff, ove godine sam najvise radila na vannastavnim aktivnostima nego skolskim. Radila sam oko skolskog casopisa, svih mogucih priredbi, ukrasavanja skole, 1001 takmicenje i sekcije. Poboljsala sam Nemacki iako se to mojim roditeljima to i ne cini bas tako. ☺


Znam da svi blogeri kazu kako ih je blog promenio, ali to zaista jeste, mislim na neki nacin. Ja nisam dobila vise samopouzdanja, jer sam ja samopouzdanje uvek imala ali definitivno sam otkrila u sebi ogromnu ljubav za pisanje, koju sam i ranije gajila ali nisam znala kako da pokazem.
  
       
Naucila sam kako svet funkcionise i kako treba postupati sa ljudima, sta im reci a da ih ne uvredite, kako se mozda dobri ljudi kriju u nekim kojim mozda nikad niste ni mislili, i shvatila sam koliko je prezivljavanje u skoli lakse nego sto sam mislila. Prosle godine sam se toliko smarala na odmorima, jer eto nikad nisam uspela da se zdruzim da decom iz okoline. Nije da nisam htela nego prosto nismo imali nijednu zajednicku temu. Ni danas nemamo, ali nekako kada se opustite sve ide mnogo lakse, i pocnete ljude prihvatiti takve kakvi jesu. :)  Ali sada kada mi neko zabije noz u ledja, ja vraca trostruko jace.
Neku decu koju sam smatrala drugarima (ne kazem prijateljima) vise nisu ni d od drugara. Mislim, znala sam ja da oni nikad to nisu ni bili ali svidjalo mi se vreme dok su se pravili da jesu. Ali dobro to je dovelo do toga da se jos vise zdruzim sa mojom dragom Ninom, i drugim prijateljima sa kojima uzivam svakodnevno. :) 


Dosta sam sarzela i pocela da razmisljam pametnije. Nisam vise (toliko) brzopleta ali opet mozda malo vise tvrdoglava. Naucila sam da ne smem kukati zbog svega sto mi nije pravedno i da ocene nisu vredne moje sekiracije.. Dosta sam se opustila i shvatila da ne moram uvek sve znati, i da mogu nesto i prepisati (iako nemam od koga). O Boze, sada kada shvatim koliko noci nisam spavala zbog istorije mogu samo da se smejem. Sada mi to deluje glupo, ali verujte tada nije. :(


A sto se tice fameous scene. Hmmm pa pocela sam da slusam Bibera, dap. Okej, priznajmo novi album mu je sjajan. Mislim ko moze da kaze da je "Sorry" dosadna pesma?!
Procitala sam na hiljde knjiga koje jedno 2 godine nisam citala. Ponovo sam se vratila toj ogromnoj zavisnosti. Isto tako sam se vratila klaviru posle nekoliko meseci ogromne mrze. Puno toga dobrog sam uradila ove godine, kad tako gledam. :)
Pogledala sam 10 filmova u bioskopu od kojih je jedan moj omiljeni film, sa kojim sam se pronasla u potpunosti. I naravno pronasla sam se u novogodisnjim dekoracijama. :)


Sada prelistavam ovogodisnje slike i slusam Eda i Photograph i placem. Razmisljam o ovoj mucnoj 2015 godini. Sta se sve desilo. Pa samo koliko sam se puta nasmejala cini ovu godinu najboljom godinom ikada. Menjam misljenje, ovo jeste najbolja godina do sada i neka je. Ako nastavi da mi svaka godina bude bolja od prethodne ja cu biti presrecna. :) Probajte i vi, pustite ovu pesmu, gledajte uspomene i razmisljajte. Mozda promenite misljenje kao i ja. :)  Hvala vam sto me podrzavati. ♥♥
SRECNA NOVA GODINA. :*






You Might Also Like

42 comments

  1. Sjajan post! :)))))
    joxykutak12.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ajme predivan post. Jako mi je drago što ti je ovo bila najbolja godina. I ja sam počela slušati Justina ii obožavam pjesmu Sorry i What do you mean. Unaprijed ti želim sreću na prijemnom i nadam se da ćeš upasti u gimnaziju, ako je to tvoja želja♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  3. Supeeeer ti je post,odličan :)

    ReplyDelete
  4. Sjajno napisano! I ja dorađujem moj post o ovoj godini i nekako mi se čini da je jedna od lošijih koje pamtim. Nadam se da će sledeća biti bolja :) Drago mi je što je tebi ova godina bila lepa, želim ti da ti sledeća bude još lepša .*

    Anja's diary

    ReplyDelete
  5. Odlican post, Ivo! Zaista sam uzivala citajuci. Sve sto mogu da ti kazem jeste da je tvoj blog zaista sjajan i jedan je od prvih koje sam otkrila i koje redovno pratim.☺ Nadam se da cemo se joos duuuuugo druziti ovde i da cu moci da citam jos ovako divnih postova sa prwdivnim fotkicama. Ovaj labud je neverovataan!!☺❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaooj hvala ti Marijana, puno,puno,puno..♥♥♥

      Delete
  6. Super post,jako si lijepo opisala svoju godinu,i čini se da je bila vrlo zanimljiva. Slike su super i ne znam koju bi izdvojila hehe.

    Novi outfit post,također postavi koje pitanje ako te što zanima za Q&A. Sretni blagdani :)
    beautyshapes3.blogspot.hr

    ReplyDelete
  7. Odlican post, tvoj nacin pisanja je stvarno ocaravajuci i svaka ti cast na tome :D Slike su predivne <3

    www.neramisic.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Da, 2015. je bila godina promena, losih ili dobrih, takva ce sigurno biti i sledeca, mozda cak jos bolja. ♡

    girl-hashtag.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. HI dear
    Great post, nice ideas for the next year
    I want to travel more too
    xoxo

    ReplyDelete
  10. Super post:) What do you mean i love it
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Odličan post,jako mi se sviđa <3 Sretna Nova Godina <3 Ako želiš posjeti moj blog i učlani se http://doroty4.blogspot.hr/2016/01/novogodisnji-outfit.html

    ReplyDelete
  12. Post ti je super. :)
    Ja iskreno mislim ako nema uspona i padova, da je onda dosadno i monotono :)

    ReplyDelete
  13. Drago mi je sto ti je prosla godina bila lepaa, nadam se da ce ti 2016 biti jos boljaa. ♥ Odlican postt, jako si lepo napisala! Jelka izgleda prelepo , dobro si se setila tako nesto

    http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Zelim ti sve najlepse u ovoj godini, takodje puno srece u daljem blogovanju... Prelepo si napisala ovaj post <333

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ReplyDelete
  15. Odlican post :)

    http://jfashionlover.blogspot.rs

    ReplyDelete
  16. Super! Sretna ti nova godina!

    ReplyDelete
  17. Odličan post, tvoj blog sam tek sada pronašla i jako mi se dopada.I ja sam tek sada počela da slušam Justina Bibera, iako ga ranije uopšte misam voljela.Učlanila sam se u tvoj blog,posjeti i ti moj i učlani se ako ti se dopadne.
    http://girlwithstyle123.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  18. Bas mi se svidja post,pomalo drugaciji i bas osoban.
    Sretna Nova :)
    xx
    http://zeberry.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  19. dIVAN POST DRAGA!sRECNA 2016-
    https://ilanna07.wordpress.com/

    ReplyDelete
  20. Divan post
    poseti moj blog i uclani se ima novi pos
    arnidinkutak@gmail.com

    ReplyDelete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺