Kako biti lokalna seljanka?

February 10, 2016

Svi mi zelimo biti kul, zar ne? To nam je u krvi. Epa, ja za danas imam savete za vas spoljasni izgled kako da postanete potpuna riba ove godine. Nemojte cekati leto, postanite odmah macka!


Krenimo od patika, patike su olicenje vase licnosti. Kakve patike nosite, to ste vi. Znaci patike moraju biti sto glomaznije da se vidi da imate. Ima se, moze se. ;) Znaci glomazno, siroko, tri broja vece, i u neonskim bojama, da se vide i sa 500m. I da moraju biti Air Max, ili ako hocete da glumite smekericu onda Reebok clasic bele jer ih nosi Mimi Mercedes.. -_-


Zatim idemo malo na gore. Odeca. Ona je jako bitna u vasem slucaju. Znaci dole idu helanke, uske, crne da vam se dupe ucrtava. A gore naravno potkosulja na bretele sa otvorenim dekolteom i zimi i preko neka sportska dukserica. Jedno od najbitnijh pravila jeste sledece, BRENDOVI SE UKLAPAJU. Ne mozete vi nositi helanke adidas patike i nike duksericu. Nema veze ako su stvari razlicitih boja bitno je da je marka istaa!!!!


Kao modni detalj, ne treba vam nikakva ogrlica, narukvica tek. Nego vam ja lepo preporucujem prsluk, sa dve floroscentno zelene strafte koje svetle u mraku kao da ste novogodisnja jelka. I bitno je da vam bude koji broj veca. I obavezno torbica, znate one nike i to. Zategnite je da vam bude negde u visini grudi da odatle mozete da vadite stvari (kojih nemate jer telefon drzite u ruci). Pored ove male, morate imati i jednu ogromnu za skolu u kojoj ima samo jedna sveska ali bitno je da je vi nosite na ramenu.

Zatim sto se tice vaseg izgleda. Preterana sminka vama nije potrebna jer ste prirodne lepotice. Ali smatrate se nasminkanom ukoliko imate puder i maskaru. Moja preporuka je da stavljate 5 do 6 kasika dnevno i sve to lepo sacekate da se osusi sa puderom i kamenu. Obre nacrtajte negde kod kose i obavezno moraju izgledati opasno, jer je to inace look koji vi zelite da postignete.
Ukoliko zelite imati sminku za vecernji izlazak pogledajte video gore. :)


Zatim kosa.. hmm sta vam prvo padne na pamet. A da, OMBRE?! Znaci bitno je da imate ombre ("To ce vas ciniti srecnim" by M.V.) Naravno taj obre mora biti tako profi uradjen, znate onako bas da se vidi POSTEPENI PRELAZAK IZ BOJE U BOJU (slika gore). I naavno nokti. Vi niste potpuna seljanka ukoliko nemate nokte od 40cm. I naravno morau biti tigrasti, sareni, mackasti  ali domali prst OBAVEZNO sa SLJOKICAMA!!! Nemo' da sam kod nekoga videla domali prst bez sljokica.

Ove savete sam ja pokupila od "mojih drugarica" u jednom malom predgradju Beograda i verujem da ce vam pomoci (tacnije nadam se). Ukoliko jeste, obavezno mi javite u komentarimo iiii vidimo se...


You Might Also Like

78 comments

  1. Mnogo dobar post, oduševljena sam! Ja bih još dodala da obavezno treba da uzmu od nekog iphone pa da slikaju nokte dok ga drže i zatim objave to na Instagramu. ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. To su online saveti o kojima cu pisati poseban post. :)

      Delete
  2. Imala sam takav sličan post:Kako popularne cure postaju popularne?,pa možeš pogledati.Odličan post!Kada bi to nažalost one moje školske "drugarice" uvidjele.Vjeruj mi,ista stvar.Na mom postu sam pisala slične stvari,i najgore je to što je to sve istina.Nikada ne bih mogla biti u njihovoj koži.Jako mi se dopada način na koji si napisala post,jer sam i ja nešto slično napisala.Svaka čast!Zaista mi se jako dopada tvoj način kako pišeš,ako budeš htjela,mogle bismo jedanput uraditi zajednički post na neku ovakvu temu ...Posjeti moj blog:
    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam imala bas jedan post, kao kako poznati popularan, a ovo je samo spoljasnji izgled. I da pogledacu tvoj post. :)

      Delete
  3. i niste potpuna seljanka ukoliko nemate nokte od 40cm. I naravno morau biti tigrasti, sareni, mackasti ali domali prst OBAVEZNO sa SLJOKICAMA!!! Nemo' da sam kod nekoga videla domali prst bez sljokica. <--- Najjacee! Slazem se sa tobom i ovo je tako realno. Pisi jos ovakvih postovaaaa, bas si prepoznatljiva po ovom stilu, inacee u novom postu sam te nominovala za jedan tag.

    ReplyDelete
  4. Jaoooooo HAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!
    Ja sam pala na dupe čitajući ovo xD

    Čim sam pročitala naslov znala sam da će biti urnebesno. Zaboravila si da nam daš savete za selfije i kako pravilno izbaciti dupe dok hodamo ali nema veze...
    Hvala puno na savetima sigurno će mi poslužiti (u nekom drugom životu XD )!!!

    Šalu na stranu, najbolja si ♥♥♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  5. Hahahah, ti si apsolutna kraljica! :D
    Kao da si opisala neke devojke iz moje škole/susednih škola/okoline. :D
    Svaka poseduje fluorescentno roze patike, ne skidaju se iz potkošulja, a špicasti nokti, kila pudera i iscrtane obrve su neizbežni! :D

    ReplyDelete
  6. Ne znam da li bi ovaj post trebao da bude smešan, ali meni jeste. Baš sam se ismejala. :D Inače, imam ombre (zapravo, imala sam ga) i nosila sam jednom tigraste nokte. Da li zbog toga spadam u kategoriju "lokalne seljanke" ? :)

    jasminadimitri.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaa ne, ne jos. Da bi bila prava lokalna seljanka moras poslusati sve moje savete gore, i imati los ombre.. :) xD

      Delete
  7. Ovo me baš nasmejalo. Ah, da, trudim se postati toliko kul, ali ne uspeva to svima. Moras imati talenta ili eventualno biti rodjen za to xD

    girl-hashtag.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Nije hejt samo zove se Mimi Mercedez 😉

    ReplyDelete
  9. Hahaha pomogla si nemaa sta :D Svaka cast na ovakvom postuu, koja si ti kraljicaa ej! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ces sad najzad postati ono sto si oduve zelela. Hahahahaha ♥

      Delete
  10. Sve što si rekla istina je, dodala bih luj viton torbu, krzneni prsluk i iskrivljene čizme.

    ReplyDelete
  11. Odličan post. Istina je sve što si napisala od reči do reči. I da, ja bih dodala kineske UGG čizmice koje su se iskrivile i lažnu Koko Šaneltorbu, koju kupite kod Kineza za 1000 dinara. Divim ti se, kraljice ♥♥♥

    http://svetjednedevojcice.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  12. Oh my God! You started to write really funny posts. When i have a bad day your posts always make me feel better. This was so realistic. in my school there is a bunch of those "cool kids" who think that they are cool, but no, they just make themselves look stupid. But they are extremely popular so everyone must pretend that they like the "cool kids" style. :)

    ReplyDelete
  13. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    ReplyDelete
  14. HAHHAHAHHAH kraljica si... Ja dok sam citala ovaj post pukla sam od smeha... Svaka ti cast, toliko realno... Kad sam procitala naslom odmah sam dotrcala da vidim post... Nemam reci BRAVOOO <33333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako mi je drago da sam te tako nasmejala..♥

      Delete
  15. Znaci , ono , patos Iva !!!! Miona Mona 2 xDDD Kazu da jedna slika vredi hiljadu reci. Onaj ombre je na nivou. PROFI beee.

    ilordogaming.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sta nisi znao da smo Miona i ja u srodstvu?! xD

      Delete
  16. Hahahaaha, pa ja tebe obožavaaam. :''')

    http://iwanttobehappybydanica.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  17. Haha, supp post ;)
    Molim te uclani mi se nna blog kao sto sam ja kod tebe<3

    Chocolatemuffin555.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Hahahahahaha ajooj prejakoo bas sam se ismijala. :D
    Odlican post. :))

    Peace.Love.Chic

    ReplyDelete
  19. Hah, stvarno si super... a i post je urnebesan...
    Ja sam mislila da sam vec uclanjena ali vidis izmaklo se... :)
    Sad sam uclajena ♥
    Znam da pratis moj blog i hvala tii.


    https://modernastreberka.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  20. Naslov posta je predobar ahahha.Kao i ceo post!Odlicno!

    Novi post: girlsstuffblogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Odlican ti je post <3

    ReplyDelete
  22. Citajuci ovaj post,prisetila sam se na moje bivse drugarice hahah,sve uslove su ispunjavale..Carica si !!
    Napisi jos neki ovakav post! ♥♥
    http://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  23. Ne zaboravi sivu trenerku na UGG cizme~

    ReplyDelete
  24. Ovo je tako orginalno i unikatno,opisuje današnje 'ribe' hahahahha.Bravo,kraljica si.Napisi jos kojipost ovakav :*

    ReplyDelete
  25. I da,dotične ne smiju zaboraviti maskirne majice i helanke sa pijace od 3 km !hahah
    BEZ TOGA STE,MACKE,NULA

    ReplyDelete
  26. MSM NE DIRAJ MI MIMI IDOLAA :/ Salim se, pokidala si s ovim, samo jos da dodas onu pozu s tri prsta preko face, ipak smo patriote ;)

    ReplyDelete
  27. Post je vrh.Ovako je potpuno u mom kraju.Ne trudim se da budem kao one bas suprotno,ispadam po ovome njihova suprotnost.Nego Mimi je zaglavila u 2013,nemam nista protiv nje ali ona mi nije bas idealna reperka tako da yea.Sto se tice odece pa to moraju da budu neke helanke koje cete navuci do zuba.Sto je iritantno gledati.Nokti kao sto si rekla moraju biti dugi da bude fazon macke.A obrve i ne postoje to je potreban ugalj za iscrtavanje...Samo bih jos nadodala da ovakve ombre frizure koje su propale ,da tako kazemo zovem kremce.Haha sad biras hoces crnu ili belu stranu :D

    ReplyDelete
  28. Ti si genijalna. Da, ostala sam bez teksta! :O
    Uglavnom, post je i više neko savršen, ali i sam blog. Odmah sam se učlanila! ♥

    Ako si već bila član mog bloga, molim te, isčlani se pa ponovo učlani kako bi i dalje primala obavještenja (promijenila sam link) -----> innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Hahahhaahhha, prejako :D sve si pogodila :D Koja si ti kraljicaaa :DDD

    ReplyDelete
  30. E meni je ovo predobro, vrh! Nemam dodatnih riječi, sve je napisano! Tvoj sam novi, definitivno redovni čitatelj!

    ReplyDelete

  31. nice post!

    Would you like to follow each other on G+ , bloglovin? It would be great, just let me know :)

    Kisses,

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  32. Surova realnost...
    Vrh post curo ❤

    Www.makeupnroses.blogspot.rs

    ReplyDelete
  33. Odlican post, postala sam clan tvog bloga. Pratim te preko GFC-a, nadam se da ces uzvratiti! :**

    http://marinailes9.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  34. Dobar post!Zaista!☺Dopada mi se kako si pristupula postu i dosta se slažem sa tobom.S tim da ja recimo imam ombre i poznajem mnoge devojke koje uklapaju brendove,nose tigraste nokte itd. a zapravo su skroz okej u komunikaciji.Nisu sve lokalne seljanke.☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da ne moraju biti seljanke, ali devojcice koje ja poznajem jesu/ :)

      Delete
  35. Vrh post.
    http://majinlittleworld.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺