#KBLS: Summer 2017

August 01, 2017

I dobrodošli dame i gospodo u novu epizodu vaših omiljenih postova KAKO BITI LOKALNA SELJANKA. Znam da ste svi veoma uzbuđeni i da jedva čekate da vidite šta smo vam za danas pripremili, ali držaću vas u toj neizvesnosti još neko vreme. Najpre da se podsetimo šta je bilo u prethodnoj epizodi:

#KBLS: Intervju sa našim idolom

Sada kada smo se prisetili razgovora koji smo vodili sa našom divom, možemo da krenemo na današnju tematiku posta. Pošto leto uveliko traje, vreme je da se ponovo posavetujemo sa našom najpoznatijim fešn jes jes guruom Ivom, koja je poznata po najboljim modnim inspiracijama. Ako niste uspeli da ispratite prošlogodišnje letnje savete, vreme je da to nadoknadite. Nastavite sa čitanjem, i odmah znajte da ćete na kraju pročitanog posta biti potpuna lokalna seljanka.


Najbitnija stvar na ovom spisku su čokeri. Oni su skroz, must have ove sezone. Sve zvezde ih nose, sve ne-zvezde ih nose, pa zašto ne biste i vi? Pošto je sada postalo totalno nebitno kakav čoker nosite, oblika ili boje, oko vašeg vrata stavite šta hoćete. Vaš čoker može biti i povodac za pse, ili jastuk na naduvavanje, ako će vam to doprineti cool instagram slikama. Po mogućnostvu, čoker nemojte ni skidati. Neka uvek velelepno stoji na vašem Collum-u. Čokeri su odlična stvar ukoliko imate suicidalne misli. :) (šalim se samo, ni ne pomišljajte na tako nešto, slučajno!)


Ako ste ove godine išli na more, onda niste mogli da ne primetite da se ovog leta nose čuvene UGG čizme na plaži. Ma ne samo ove godine, već i par godina ranije. Dobre strane ovih čizmi su skoro pa beskonačne. Pre svega, neće vam biti ni trunkicu hladno (koga su zahvatile grčke poplave ove godine, zna šta pičam xD), nećete imati pesak na nogama, a i ako budete šetali po plaži ne postoji taj kamen koji će vas ubosti. Plivanje sa njima će vam biti jako prijatno jer vrše funkciju peraja. Ionako izgledaju ko pačije noge, sad je vreme da najzad iskoristite tu njihovu funkciju. Možda sa vremena na vreme osetite veliku vrućinu i pre nego što poželite da ih skinete, da vam se noge malo ohlade, setite se Bogom dano rešenje. Samo zgazite u plićak, svi znamo kako te cipele reaguju u kontaktu sa vodom ;)


(ne znam zašto ova slika, ne pitajte ništa, to sam prvo pronašla na Google-u)
Ah, kakva bih ja to koleginica fešn blogerka, da ne pomenem NAJ POTPUNO SASVIM NAJ sjajeve za usne od naše svima dobro poznate NAJ POTPUNO SASVIM NAJ Kylie Jenner....
Ja od rođenja sanjam njena usta, i kada je objavila da ima svoju kolekciju šminke i ja sam potrčala da ih kupim. A verujte mi, oni fejk su 10000 puta bolji od originala. Senke su tačno napravljene da savršeno našminkate vaše oči, kao da vas je tukao neko, a nakon što skinete šminku oči vam nabubre taman toliko da izgledate skroz prirodno, jer svi već znamo da niste spavali celu prethodnu noć zbog najnovije epizode vaše omiljene serije.
Još jedna prednost ovih karmina, a i cele Kylie šminke je što možete biti najveća riba Instagrama sa slikama "profesionalne" šminke, a ako ste dovoljno hrabre, samo napred u objavljivanju tutorijala....


U školi vam verovatno nisu dozvoljeni predugački nokti, a iako jesu nije bas lako rukovoditi njima, pogotovo kad imate dosta obaveza. I onda napokon dođe taj dan. Najsrećniji dan svih devojčica širom sveta. Dan kada vam niko ne može ništa zabraniti. Dan kada ćete napokon dobiti ono što dugo očekujete i strava instagram slike. Najzad će vam ljudi prilaziti i diviti se vašim noktima.
Totalno je nebitno to što su vam nokti u toku godine izgrickani, prljavi sa mnogo zanoktica i sa poluoljuštenim lakom. To sve pada u vodu tog trenutka kad nadogradite vaše letnje kandže.
Kakva ste vi to lokalna seljanka ako nemate nokte od 14 metara, koji su naravno veštački, jer ne daj bože blama da su nokti vaši. Bitno je da su ti nokti u raznim bojama, da šljašte i sijaju, sa mnogo šljokica, cirkona, tufnica, čipke ma svega što može da se stavi. Sada je veoma moderno da vam se domali prst razlikuje od ostalih noktiju, još uvek nism utvrdila tačan razlog ali kao da je i bitno??? Ako vam svi nokti imaju print tufnica, taj treba da bude tigričast ili sa ogronim cvetom ili ah da sa tufnicama, tigricama, cvetom ali pre svega nek to bude frenč.... xD


Kako da zaboravim da stavim ovogodišnji najveći hit?!?!?!?
Mora da ste viđali, ako ne na moru i plaži onda barem po društvenim mrežama najmoderniji kupaći ove godine. Ako još uvek ne shvatate na šta ciljam (iako sam veoma dobra u davanju naznaka, ali 'ajde) to su vam oni duboki kupaći sa raznim neartikulisanim tračicama na sve strane, da u nekom trenutku ne znaš gde koja treba da ide. Gornji delovi uglavnom izgledaju kao donji veš (tačnije gornji jer je gornji deo tela hahahahahahahaha kakva dobra forica... ne? ok....)
Najbolja stvar kod ovih kupaćih je da prekrivaju sve nesavršenosti na vašem telu, i izgledaćete baš kao najveća topina kad ih nosite. (Ne baš, stoje samo mršavim devojkama, ali da kažemo tako da bismo se osećale bolje xD) Evo npr. pogledajte ovu sliku koju sam pronašla samo za vas. Priznajte da kupaći ovoj devojci stoji ko saliven, i ističe njene obline baš tamo gde treba. Ističe ih mnogo bolje nego bilo koja dijeta.

I to je tooooo najzaad. Eh da samo znate koliko dugo sam radila na ovom postu, ali nikako mi nije išlo xD Sve u svemu, ne želim niko da se naljuti, sve je šala, društvo opustite se. Ako vam se svideo ovaj post pogledajte moju celu kolekciju #KBLS postova ovde, a mi se vidimo uskoro, nadam se. xD

Poyyyy, Iva

You Might Also Like

54 comments

  1. Ja umirem čitajući tvoje postove na ovu temu, fantastični su, veoma originalni. Svaka čast:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  2. Uvredila si me,vise ti necu citati postove,nema suba,lajka ni followa.Razocarana sam u tebe devojko...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh ne, nemoj mi to reci.... ja.... duboko se izvinjavam. Oprastas li moje grehe?

      Delete
    2. samo ako si mi ponela pesak sa mora!!

      Delete
    3. sto je najgore, jesam....

      Delete
  3. Genijalno, kao i svaki post u ovom serijalu! Nasmejala si me do suza HAHAHAHAHAH xD Iskreno, živim na moru ali do sada NIKADA nisam vidjela da neko nosi UGG čizme. Zapravo, do sada uopšte nisam bila upoznata sa tim ''trendom''... strašno, strašno! xD Nastavi sa ovim postovima, obavezno! :D ♥♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zato sam ja tu, da vam otvorim oci hahahaha

      Delete
  4. Zaista se obradujem svakom tvom postu upravo zbog humora koji nam pruzas hah, jako interesantan post!

    Visit me, Gothic

    ReplyDelete
  5. Hahaha baš si me nasmejala Ivo! Ovo za UGG čizme je baš užas haha. Inače ovo takođe za čoker je presmešno lol haha! Baš sam se nasmejala,hvala ti što si podelila ovaj post sa nama jer je totalno kul.♥
    Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila tvoje mišljenje u komentaru. Hvala!♥
    Link - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/08/hello-august-2day.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada post. Hocuu ;)

      Delete
  6. Sve ok u početku mi je bilo i smešno, ali ovo poslenje je preterivanje.. Ovaj post prelazi iz sarkazma i sprdnje u bezobrazluk i vređanje. Šta da obuku takve devojke (ili mršavije) možda tange ili klasičan bikini? Ta dva isečka ništa ne znače.. Evo baš me interesuje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam dosta vodila racuna da nekoga ne uvredim bilo kojim delom posta. Ja ne kazem da neka devojka ne moze da nosi ono sto zeli ili nesto u cemu se oseca ugodno.
      Taj kupaci sam stavila na spisak, jer sam ga dosta vidjala na plazi, i istakla samo da mi se ne dopada to sto ga vecina devojaka nosi iako im ne stoji, samo jer je ultra popularan ove sezone. A verujem da svako od nas moze pronaci kupaci koji ce nam odgovarati i lepo istaci/sakriti ono sto treba nevezano za to kakve smo gradje....

      Delete
  7. Odličan post haha! Ismijala sam se!



    http://teenorchild.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  8. Mnogo smiješna rubrika :'D o fotografijama da i ne pričam, a ovo zašto kupovati lipstick od nekog ko nije ni imao usne do prije godinu dana je epic :D

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ReplyDelete
  9. Post je čisti humor!Baš originalno i realno!Smatram da nisi nikoga uvrijedila,a i ako jesi da nije bilo namjerno.Nikada se još nisam tako nasmijala na post još ! :D
    Također,blog ti je divan!
    < style="color: blue;">Uniquisi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam zelela da se bilo ko uvredi, ako neko jeste, jako mi je krivo....

      Delete
  10. Moze pomoc jedna molim te? Htela bih i tvoje mislnenje da cujem☺

    ReplyDelete
  11. Celo leto sam bila izgubljena dok nisam pročitala ovaj post. Ogromno hvala na ovom tekstu prosvetljenja :)
    Šalu na stranu, ova rubrika je stvarno genijalna i preoriginalna, baš me uvek slatko nasmeje :D

    ReplyDelete
  12. E ovako. Svidja mi se jedan decko,ne zivi daleko ali se ne vidjamo cesto jer ja nemam kako u to selo kod njega a ni on kod mene. Dopisujemo se otprilike 1 nedeljno,javlja se i on meni. Ja sam 2000 a on 2001 godiste. Svidjala sam mu se i pre pa je odjednom nas odnos postao cudan(nismo se culi,saznala sam da mu se svidja moja bff,ali njoj je rekao kako ga je to trenutno nesto uhvatilo) ali sad je isto kao i pre. Cuje se sa mojom bff,pisu i o meni i vidim da se i on raspituje za mene,po porukama bih rekla da mu se svidjam,samk me nervira sto se ne javlja cesto(mozda misli da me ne smori) zadnji put kad smo se dopisivali poslao mi je i poljubac kad je krenuo i takoo. E sad on dolazi nesto u moje selo za neki dan i videcu ga verovatno. Kako da se ja ponasam,moja drugarica kad se cula s njim rekla kao ne zna sta cekamo kao da se smuvamo tad bla bla. Ja nzm kako da se ponasam,postoji i problem. Ako se smuvamo kako cemo da se vidjamo? ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh zivote, sta procitah upravo.... Salim se samo xD Ne znam koliko ce ti moji saveti pomoci, nisam bas vicna u njima, ali probacu xD
      Pa.... ti prvo treba da proveris da li mu se svidjas. To je moja preporuka. To nece ici bas lako, osim ako mu direktno ne priznas, pa sta bude da bude. Tada ces barem znati da li treba da se nadas necemu ili ne. Da ne zivis u zabludi.
      A sto se tice veze na daljinu. Pah, u filmovima uspevaju? Pa, da.... Mozes pokusati, nemas sta da izgubis. Ne znam kako idu te stvari, ali sigurno da je moguce odrzavati vezu, ali uz mnogo truda i rada sa obe strane. Mozda biste mogli da se vidjate "na pola puta"? xD

      Delete
    2. Sigurna sam,skoro 100% da mu se svidjam..ja tamo gde on zivi nikad nisam bila,a na pola puta ne bi smo mogli jer je to samo put,nemamo gde da se sastanemo tu. Jer i on i ja zivimo u sela,koja nisu tako daleko,ali nemaju nikakve dodirne tacke

      Delete
    3. Onda jedino da se dogovarate, da nekada ti dodjes kod njega da se vidite, nekada on kod tebe. U medjuvremenu, danas je tehnologija toliko napredovala, stalno mozete biti u kontaktu.

      Delete
  13. Imam problem,moje bff imaju decka,setaju sa njima,vidjaju se,kad odemo na bazen one sa njima ,ceskaju se.... meni nedostaje takva osoba. Nije da sam ljubomorna na njih,one su moje bff,ali nekako skroz se promene kad imaju decka.Jedna od njih posebno,zeli da sva paznja bude uperena u nju,to me mnogo nervira. Kad je imala proslog decka isto mnogo smo se odaljilei stalno smo se raspravljale jer nas je previse odbacivala,a kad su raskinuli bas smo bile bliske. Sad opet tako pocinje...sta da radim ,ne mogu da trpim to?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Treba da popricas sa svojim drugaricama. Ali nazalost, uvek je takav slucaj. Retko ko shvata da su drugarice zauvek tu, a da decaci dodju i odu. Pricajte. To je jedino resenje. Verujem da ce biti mozda neugodno, da se mozda naljute na tebe jer ce misliti da si ljubomorna ili nesto. Ocekuj da se i posvadjate, koliko god to lose zvucalo trenutno. Ali veruj mi, kada se to zavrsi, kada raskinu svako se seti tih osoba koje su bile uz nju od pocetka, sta god da se desilo. Jer.... vratice se rode xD.... samo ne dozvoli to da ponavlja. Jer nije korektno prema tebi. Nije bas lepo kad te se neko seti samo kada ima problem....

      Delete
  14. Ti si stvarno originalna sto se tice bloga, svaka ti cast na tome!
    I prethodni post je bio vrh kao i ovaj. :)
    Kada vidim UGG cizme leti ja bih se komotno bacila u ono more hahah.

    Pogledaj moj novi post ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trudim se zaista da budem originalna, i drago mi je sto se to primecuje ;)

      Delete
  15. Hahahahaahahah jako zanimljiv post. Meni je ovo za ugg cizme strasno, a videla sam da se bas nose ove godine... Bas mi se svidja tvoj blog, uclanicu se. :)

    ReplyDelete
  16. Patosirala sam se od smehaa. Odlican postttt <33 Bravo hahahahah. Najtuznije je to sto je sve sto si rekla ziva istina..

    mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
  17. Veoma zanimljiv i smesan post.:)

    Clan sam tvog bloga, ako zelis uzvrati:
    Aleksandrascorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  18. Post je stvarno zanimljiv.

    p.s. Vec te pratim
    http://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ReplyDelete
  19. Hvala ti na originalnosti!
    A ja sada odoh na zakazany termin u friyerski salon da nadogradim svoje lepe noktiće, osvanuće neki loody stori za instakram. Ovakvog kupatjega imam i moram reći da sam još vetija seljanka bogz njega ali ga volim <3

    Najnoviji post: Đenova i Milano

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tebi na posvecenom vremenu, i procitanom postu. ;D

      Delete
  20. Hahahha, umrla sam od smeha citajuci :D Odlican post :D
    Pratim te draga odavno i hvala na komentaru na mom blogu <3

    https://adrianafashionpuzzle.blogspot.com.mt/
    https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/?hl=sr

    ReplyDelete
  21. Hahah bas si duhovita,post je genijalan,bas mi se dopao!♥♥
    Hvala na komentaru na mom blogu,uzvratila sam follow♥
    DIY->vjovana2.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Zdravo svima!!!
    Tako sam uzbuđen što ovde podelim ovo svedočanstvo o tome kako sam vratio mog bivšeg muža nakon dugo vremena da se razbijem što je gotovo dovelo do razvoda zahvaljujući dr Ahmedu za njegovu divnu pomoć. Ja sam žena koja voli i neguje mog muža više od bilo koje druge stvari koju možete zamisliti na zemlji. Moj muž je bio tako lijep i brižan nakon 3 godine braka, bio je ozbiljno bolestan i lekar potvrdio i rekao da ima bubrežnu infekciju za koji mu je potreban donor bubrega, tako da sam počeo da tražim ko može da pomogne, doktor mi je dao Periodicni sat na kome ce ostati samo 24 sata, tako da pitam doktora, ako mogu da pomognem mog mužu, kako je izvrsio tekst, potvrda je bila uspesna, ja sam to sada ucio da od 3 Godinama smo se udali, ne mogu da zatrudnim, mogu li ponovo da zatrudnim? To je pitanje kojeg pitam doktoru, nikad nije odgovorio na njegov odgovor da li želite da izgubite svog muža? Ja odmah odgovorim ne, ne mogu sebi priuštiti da ga izgubim. Posle operacije, moj suprug se vratio da živi i bio je zdrav. Bio sam u redu sa instrukcijama koje mi je dao doktor, nakon 3 meseca kada se moj suprug vratio kući sa drugom damom koja mi govori, to je naša nova žena koja će nam dati decu i Briga za nas, tako me je zbunilo i počeo plakati ceo dan, tako je moj muž pobegao sa svojom novom ženom čistom. Od tada sam se zbunjivao, ne znam šta da radim, kako sam se vratio kod doktora i rekao mu sve, rekao mi je, to nije samo običan, to mora biti duhovni problem kako mi je on davao E-mail: Ahmedutimate@gmail.com da bih trebao reći celokupnom svom problemu koji može pomoći, tako sam kontaktirao on i ja u skladu sa instrukcijama. Posle 22 sata i uradio ono što me traži, moj muž počne da me traži i vraća se kod doktora, tako se vratio meni, rekao mi je da ne brinem da ću zatrudnjeti Mesec dana što sam mu napravio deset meseci, stupio sam u kontakt sa njim, a sada imam bebu od devet meseci i 2 nedelje, zahvaljujući dr Ahmedu za njegovu pomoć, zbog čega sam to postavio kao potrebu za širenjem vijesti o dr Ahmedu Mesto za rešavanje problema braka / veza? Kontakt: E-mail: Ahmedutimate@gmail.com ... Zovi ga ili šta je-app: +2348160153829 ostati blagoslov

    ReplyDelete
  23. Hej :)
    Post ti je super, baš sam se lijepo ismijala tvojim dobronamjernim šalama. Uživala sam čitajući tvoj post. Najbolja mi je ona fora sa UGGsicama, mada su i sve ostale fore jako zabavne i jako mi se sviđaju.
    Blog ti jako lijepo izgleda, sve pohvale.

    Uzvratila sam ti praćenje. :) :D

    https://amaterskaumjetnost.blogspot.si/

    ReplyDelete
  24. Dugo mi se svidja jedan decko,oko 7 meseci i toliko se dugo znamo. Ne vidjamo se cesto,videla sam ga nekoliko puta,ali dopisujemo se i tako se muvamo. Sinoc je dolazio i poljubio me i zagrlili smo se i te gluposti,to bi valjda znacilo da smo zajedno. Do sad nikad nisam imala decka. On mi se svidja,poslednjih nekoliko dana samo sam o njemu razmisljala i o tom sastanku,ali evo sad se uopste ne osecam nekako lepo,bas sam pod nekim teretom. Sinoc nekoliko puta su mi prosle misli kroz glavu da l mi se stvarno on svidja.Osecam se bas grozno,a proslo je od toga samo 11 sati. Sinoc se javio,na kratko smo se dop i nije video moju zadnju poruku. Sta da radim? Razmisljam da mu kazem da mi da jos malo vremena,da se bolje upoznamo. Ne znam sto,ali od sinoc pocela sam da sumljam da l mi se stvarno on svidja,a do sad sam non stop proveravala da je na fejs,jedva cekala da mi se javi i to. I plus ne bi se sa njim vidjala cesto uopste. On je 01 a ja 00 godiste.nisam imala decka i valjda nisam to urqdila zbog toga jer su sve moje drugarice imale i inaju a ja ne. Sinoc se nisam prijatno osecala s njim,mozda zato jer sam s njim pricala 3 put u zivotu i to tako otvoreno.nekako bi volela da se to sinoc nista nije desilo i da ostanemo na muvanju dok se bolje ne upoznamo. Nista nisam spavala,samo o tome razmisljam i glava me boli. Jedva sam cekala a vidis sad mi krivo,ne znam ni ja sto. Da ga mu kazem da hocu malo bolje da se upoznamo i da nemamo zasta da zurimo.valjda nece u medjuvremenu da mu se zasvidja neka druga,ako mu se stvarno svidjam i ako me zasluzuje onda nece. Pls odg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikako sebe ne smes da prisiljavas da radis nesto ako se trenutno ne osecas da je vreme.... treba da mu kazes da nisi spremna jos toliko da mu se posvetis, i da cekas da se jos upoznate.... ako mu je zaista stalo do tebe, shvatice poentu, i nece mu biti tesko da saceka koliko god je potrebno.... :)

      Delete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺