Kitimo zajedno jelku! #3

December 20, 2016

Treći put ovo održavam na blogu. Definitivno jako lep uspeh, šta reći. Doduše, ima previše novih čitaoca koji su baš ove 2016 došli na moj blog, pa onda ne znaju o čemu se radi. Međutim, znam da ima i par vas koji ćete učestvovati i po 3 put, što me jako raduje. To je znak da vas idalje ima, i da sam u stanju da sačuvam čitaoce. Divno. ♥
Prvo, pogledajte isti ovaj post iz 2014 i 2015 godine. Sve ovo radim, jer sam na bloggeru jako dugo, i moje čitaoce smatram porodicom. Ipak vi rado čitate ono što ja pišem, međusobno se poštujemo i pomažemo. To je i te kako dovoljan povod da mi okitimo zajdeno jelku.


Ovako, ja sam u gornjem levom uglu postavila sliku jedne prazne jelke. Vaša dužnost je da mi u komentarima zadate neki ukras koji ću ja nacrtati i okačiti na tu našu jelku. Zamolila bih vas da mi ne zadajete, neke preteške ukrase, jer nisam baš neki crtački talenat. Znači neki lepi ukrasi, sami birate oblik kao i boju, šare ili nešto drugo što poželite da stavite na vaš ukras. Ja ću ih redom docrtavati na jelku, i neprestano je ažurirati. Tako ćete uvek moći videti kako naša jelka izgleda u određenom trenutku. Ja ću na kraju izabrati blogera čiji mi je ukras najviše dopao i nekako ga nagraditi za kreativnost. Oduvek je nagrada bilo reklamiranje bloga 10 dana, jer zaista često dobijam poruke da nekoga reklamiram. Eto, dobićete lepu reklamu za vaš blog. ☺

Ako vam još neto nije jasno pročitajte stare postove, ili me pitajte u komentarima. Rado ću vam sve još detaljnije objasniti. ☺

You Might Also Like

49 comments

  1. Jedva sam čekala ovaj post! Čitala sam ga i predhodnih godina i mnogo mi se dopao. Nisam sigurna za koji bih se oblik odlučila pošto je uglavnom sve što zamišljam prekomplikovano, stoga ću odabrati jednostavnu zvezdu crvene boje posutu zlatnim prahom :)

    smoothieglam.blogspot.com
    bbooklovers.blogspot.com Uskoro i ovde :)

    ReplyDelete
  2. Mozes da stavis obicnu zutu zvezdu na vrhu i lampice po celoj jelci.

    ReplyDelete
  3. Oduševljena sam postom s' obzirom da ga još nisam vidjela ni na jednom drugom blogu. Svaka čast za originalnost! A što se ukrasa tiče, možeš da napraviš jedno malo crveno srce, ili ipak veliki broj 3, kao znak što si već tri godine na blogu!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  4. Divna ideja <33!Hmm,neka to bude dzindzer kolacic sa zelenim salom oko vrata i veelikim osmehom na licu :)!

    ReplyDelete
  5. Moj ukras izgleda kao belo srebrni kljucic :) nadam se da ces znati da napravis nesto slicno :)

    ReplyDelete
  6. Plava zvijezda sa 5 krakova sa sivim ili srebrenim točkicama.
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  7. Ovo je baš super ideja, Ivo! Prvi put učestvujem u ovom postu i ne znam da li ukrasi moraju biti vezani za zimu, ali zadaću ti hmm... crvenu knjigu na čijoj korici piše 'winter' i nacrtana je jelka.. Iskreno se nadam da ti nije teško, ali to mi je prvo palo na pamet. :))

    introvertna-holandjanka.blogspot.com novi post

    ReplyDelete
  8. Super,pratim te ako zelis uzvrati https://slsk04.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. Divan post. Želim da ti čestitam na 3 godine na blogu, veliki je to period ali i uspjeh. Što se tiče ukrasa, hmmm, pa eto možeš da staviš malo crveno srce, ili ipak veliki broj 3 ( znak za 3 godine koliko si ovdje) sa novogodišnjom kapicom na glavi heheh .. eto samo par ideja, ne moraš ti to staviti! xd ♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  10. Prvi put čujem za ovo, ali odlična ti je ta ideja. Želim da moj ukras bude tamnoplava kuglica sa srebrnim šarama po njoj. :)

    ReplyDelete
  11. Das ist ein wunderschönes Foto.
    Ich würde silberne Sterne anbringen.
    Liebe Grüße von Heike

    ReplyDelete
  12. Woow! Stvarno si originalnaa, svaka čast. Evo, nitko nije predložio lampice, pa eto ja predlažem *-*
    Novi post - THIS IS MY LIFE

    ReplyDelete
  13. Ovo je savršena ideja. Prvi put sam sada ovo. Ne znam da li ja mogu učestvovati, ali ja ću ipak napisati kakav bih želela da bude moj ukras. Želela bih da bude neka pahuljica u svetloplavoj boji.

    ReplyDelete
  14. Pa ovako, ja zamisljam jednu zutu mašnicu da crvenim tufnicama. Inace, svaka na cast na tome sto treci put radis ovo, zaista je uspeh :D
    novi post:Teen Queen

    ReplyDelete
  15. Do sada nisam imala prilike da učestvujem u ovome na tvom blogu, ali biće mi čast da to uradim sada. :D <3
    Hmm, ovako... Srebrna kugla sa znakom Relikvija smrti u crnoj boji (naravno da moja ideja mora da bude u vezi Hari Potera...) Mislim da nije teško. :D <33

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  16. Odlična ideja, baš zanimljiv post.
    Ja sam za ukras u obliku male mašne, u žutoj boji. :)


    http://www.jelisavetadj.com/

    ReplyDelete
  17. Hm, ako još vrijedi možda neku božićnu pahuljicu?

    ReplyDelete
  18. predivan post ! molim te me zaprati ja tebe jesam . Kisses
    christinakristina.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Wow ovo je jako dobra ideja :)
    Stvarno dobar i kreativan post :)

    Mi smo nove blogerice i puno bi nam znacilo da nas zapratis,mi smo tebe vec :)

    sweet-girls-em.blogspot.ba

    ReplyDelete
  20. Predobra, originalna ideja, baš si me oduševila ovim, ja sam tek od 2016. pridružena tvojoj zajednici heheh:) Ja bih volela gingerbread kao ukras, ako još uvek nije kasno da se učestvuje:*

    Kika's blog

    ReplyDelete
  21. Ivooo gde siii? Odavnoo nisii napisalaa post!!!! VRATI SEEEEE!!! TI SI NAJBOLJA BLOGERKAA!!!

    ReplyDelete
  22. -Ivo,ovo je sjajna ideja!Ranije nisam imala prilike da učestvujem u nečemu sličnom.Moj ukras bi bila mašnica/e u ružičastoj boji!♥
    -Ukoliko hoćeš poseti moj blog,značilo bi mi tvoje mišljenje!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  23. Predivna ideja,zaista kreativno.Sto se tice ukrasa,bila bi to roza traka sa srcima,posuta srebrnim i rozikastim prahom.:)

    https://suzastil.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺