#KBLS: Winter starter pack

January 12, 2017

Iako je zima, to ne znači da vi ne treba da budete najveće mačke u svojoj okolini. Morate se oblačiti samo po poslednjoj modi, koju možete sresti na ulicama vašeg grada. Nije teško uočiti šta se nosi ovih dana, ali kako nebeski zakoni nalažu, ja sam dužna da napišem post o tom fenomenu, i da sve vas neupućene duše, zaista uputim u današnje najveće zimske trendove.


Prva i najviše must have stvar jeste zelena jakna sa krznom u boji. Nemojte mi reći, da ne znate kako one izgledaju. Mogu se videti skoro na svakom koraku. Predivna kombinacija maslinasto zelene sa šarenim krznom u fluorescentnim bojama. Preporučujem plavo, roze ili belo krzno. Ako baš želite da povećate vaš ugled u društvu, onda nabavite jaknu gde je perije oko vrata u različitih boja. Onda možete tu jaknu kombinovati uz sve. Nije bitno da li vaše ljubičaste farmerke idu uz zelenu jaknu. Vašim prijateljima će se to sigurno svideti. Pa ćete i dobijati pohvale kako ste najveće topine na svetu, kako kidate i šurite. Naravno na instagramu, jer uživo i ne komunicirate mnogo.


Kada imate zelenu kokošiju jaknu, vi ste vaš posao skoro obavili. Ovo ostalo su samo detalji koji će upotpuniti vaš izgled i napraviti vas još većom boginjom stila vaše škole. Moje natoplije preporuke za obuću jesu patike. Plitke naravno, i nazuvice koje pokrivaju samo donji deo stopala. Nema veze što napolju pada sneg, i što ne osećate vaša stopala više. Za lepotu se živi. I rizukujete upalu bubrega, ali imate ih dva, pa bože moj i da jedan otkaže.


Ukoliko pak poželite da imate dva bubrega, i da jednog dana rodite decu (ili vas samo majka natera na to), najbolje je da obujete one Timberland cipele, i da ubeđujete ljude kako to uopšte ne liči na tzv. "kanađanke", nego da je to skroz drugi model. Jer vi ne želite da prihvatite kanađanke kao totalni hit svake zime, već eto kao izmišljate nešto svoje. Pa još i negirate činjenicu da su kanađanke "Zimski air max".  I ugly boots, naravno. To nosite kad i pidžamu, da biste upotpuni vaš "Just got up outta bed" look. Sasvim je svejdno da li vam stoje ili ne. Vi priželjkujete taj "patka" look, pa i da rizukujete koje lomljenje noge, i žulj.... Nije kao da je to smak sveta.
Mala preporuka, ne pojavljujte se tako obučeni kod vaše profesorke srpskog jezika. Nikad ne znate kako će ko to shvatiti.... xD


Za vreme dana kada je previše toplo za nošenje vaše omiljene jakne, slobodno pređite na one krznene prsluke koje liče kao da ste upravo odrali lisicu i zalepili je na platno. To je totalni modni hit. Ma najbolje je da to kombinujete sa vašom topinom od jakne. Iako nisu iste boje i materijala, kombinacija jako lepo ide zajedno. I možete izgledati jako brutalno, ako sve to lepo uklopite. Neki šal u skroz drugačijoj boji, rukavice obavezno sa cirkonima, ali kapa nikako. Sigurno ne želite da se pokvari vaša (ne) savršeno ispeglana fejk kosa.


Helanke su obavezne u svih godišnjim dobima, ali za vreme zime, one dolaze posbeno do izražaja. Pokažite malo vaše atribute, zašto sakrivati. Budite otvorene, ipak nema razloga za bilo kakav vid sramote. Neka fejk Lui Vuitton torba, crveni karmin na usnama, ulepljene trepavice maskarom, messy punđa i vi ste spremne. Još samo kao eto dodatni detalj, izgrickajte nokte, tako da budu nejednakih dužina. Što je malo loša stvar, jer ne možete nikoga ogrebati, ali nije to mnogo bitno. xD

Žao mi je što sam neredovna, ali sustigle su me obaveze i manjak kreativnosti. Ali, vraćam se polako obavezama, opsesijama i obećanjima, tako da očekujte nove postoe uskoro.
I naravno, još jednom da napomenem, da ne želim ovim postom nikoga da uvredim. Već da i vas koji možda nosite nešto od ove garderobe, nasmejem. Mada verujem da vi i sami već znate koliko ljudi nosi sve ove stvari. Uživajte dok još možete, još malo će raspust, a ja vam želim prijatan dan kao i celu nedelju. Vidimo se.

You Might Also Like

47 comments

  1. Kad sam shvatio da je napolju visokih 3°C celzijusa, krenuo sam da uzmem svoj krzneni prsluk, ali onda sam shvatio da ga nemam....ako mozes da postavis objasnjenje sta u toj situaciji da radim bicu ti zahvalan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa u takvim situacijama, najbolje je odmah da odustanes od zivota, jer zaista nema potrebe za tim ukoliko nemas krezneni prsluk.
      Ako bas ne zelis da postanes buduci andjeo, onda poseti obliznju kinesku radnju da nabavis svoj primerak omiljenog prsluka....

      Delete
  2. Slažem se totalno oko ovoga za jaknu. Meni su te zelene jaakne u početku bile predobre mada nikada nisam gotivila to krzno u boji. Htjela sam sebi jednu takvu uzeti, ali kada sam vidjela da ih ima svaka cura na ulici, ja odlučih da uzmem u crnoj boji. I mogu reći da se nisam pokajala. Toliko realan post, sve si fenomenalno napisalaa♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokle god jakna i krzo su iste boje dobro je.... kad krenu u neon bojama, umirem. xD

      Delete
  3. Mnogo dobar post. Mrzim ali mrzim parke sa papagajskim krznom! Te jakne su sasvim u redu ako je krzno u normalnoj kafenoj boji ali gde je logika da bude crveno ilk rozo?! Isto toliko mrzim mededje prsluke jer su mi nekako kic. Kanadjanke nemam ali ih volim jer su jedine patike koje mogu da koristim na snijegu a da se ne klizaju. Super post zaista realan

    bethanyismybae.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Draga moja, jako si me nasmijala hahahah :)
    Svi nose ovu zelenu jaknu, to je strašno. I rijetko tko to zna onako lijepo iskombinirati.
    Odlično si ovo napisala i sviđa mi se ovaj izgled bloga :)
    Žao mi je što nisi pisala zbog obaveza, ali nadam se da ćeš početi pisati češće :)

    MMara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kada pocne raspust, vise cu pisati, obecavam. ;)

      Delete
  5. Malo je reći da sam pala od smijeha! Ne nosim ništa od navedenog (jer ne želim da izgubim bubreg, okej..). Zaboravila si da napomeneš da šetaju u kratkim suknjama uz neke tanke, providne hulahopke, to je obavezni trend ove zime! :D Sjajan post draga. :D

    http://lifella2.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaoj da. Kad prosetaju ulicom u tako tim nekim tumblr suknjicama i kao ma ne, nije mi hladno.... A ja imam 7 tona garderobe, ko mamut izgledam.... xD

      Delete
  6. Hahahhaha ovo je meni supeer , uvijek me nasmiješ :D

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE
    Instagram : http://instagram.com/vildanasuta (follow me, I follow back :) )

    ReplyDelete
  7. Hahaahha, super post, malo si me i nasmijala. Ovaj prsluk, ili šta već izgledaa stvarno očajno xd

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
  8. Haha, kad sam videla oznaku Kako biti lokalna seljanka, bas sam se nasmejala. Post je jako lep, bas mi se svidja. Zelena jakna je tako lepa i uklapa se s svakom kombinacijom.
    Novi post je na mom blogu. Rec je o jednoj jako zanimljivoj knjizi:LifeInMyStyle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoh; drago mi je da prepoznajes moje postove....

      Delete
  9. Uvek su mi fenomen bile one devojke što nose kratke čarape i još podvrnute farmerke pa me ubeđuju da im nije hladno. A ja ih samo gledam ispod svojih 36 slojeva odeće i mislim "Kako da ne"...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eeee bas.... Ma sta mi pricamo, one bas vole da im sneg upada u patike....

      Delete
  10. Znači,umirem od smijeha,curoo ti si legenda ej ♥

    https://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  11. Great coat, I love pink details:)
    Have a lovely weekend!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I dont love pink details, but ok.... thank u....

      Delete
  12. Ajme meni zbog tebe i ovih postova ću dobiti hrpu masnica jer nakon svakog padnem sa stolca od smijeha! Znači ove jakne su toliki hit, da je to nešto impresivno, svagdje tražim onu sa šarenim perjem, al nikako da ju pronađem.XD Ove čizmice imam ja, (za stvarno), i meni su to kanađanke, mislim ono, šta sam ja toliko neupučena da ne znam da to ima novi naziv?? O Iva, došla si da me prosvijetliš! Imam i slične tajice, uopće nije važno što takve iste su zakopane u mojem ormaru! Bitno je da ih imam! Ih, kakav snijeg, pa starke su za sve!

    Fantastiko World
    Ps. doista imam tave čizmice i tajice

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaoj boze pa ti si tako blizu da budes prava lokalna seljanka. Zavidim ti.... xD

      Delete
  13. Woow! Super post draga. Jako mi se sviđaju svi trendovi i jako ih sve volim :*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This Is My Life

    ReplyDelete
  14. Hi! fantastic post and a very interesting blog.
    I like how you write, very pleasant to read.
    I am Polish, and not all fully understand, but it's great :)
    I have a question for you, if you agree to follow for follow?
    I like to be in contact with super bloggers :)
    Regards!
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Hahah,zelenu kokošju jaknu!Slažem se sa tobom u vezi celog posta!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ReplyDelete
  16. 'krznene prsluke koje liče kao da ste upravo odrali lisicu i zalepili je na platno' umireem. :'D
    Okej, meni su se maslinastozelene jakne sa roze krznom bukvalno zgadile... Nisu mi se sviđale ni pre nego što sam videla da ih ceo grad nosi....
    Ja za kanađanke mislim da su neprevaziđena zimska obuća, ne mogu da zamislim zimu ni u čemu drugom. xD
    Pa kraljica si, stvarno. :p <3

    introverted-dreamer.blogspot.rs

    ReplyDelete
  17. Hahahahaha... Uvek me nasmeješ!! Svaka čast, zaista si predivna blogerka a ostali mogu samo da se ugledaju na tebe. Koliko mrzim te jakne sa rozim krznom. Ja imam zelenu jaknu ali sa običnim krznom, ali sa rozim mi to izgleda kao povraćka. Od ovih drugih stvari ništa ne nosim. Kanađanke sam jednom imala, i okej su, ali više volim čizmice. Samo tako nastavi i uspeh ti je zagarantovan.

    ReplyDelete
  18. Slatko sam se nasmejla citajuci ovaj post,steta samo sto ga nece bas sve osobe shvatiti kako treba :-)

    https://suzastil.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah Boze moj.... Ne mogu svima udovoljiti xD

      Delete
  19. Crkla sam od smijeha.Nastavis li ovako da pises,da unosis duhovitost u svaki od svojeg posta,daleko ces dogurati,Svaka cast.http://ellalavomg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Jako sam se nasmejala čitajući ovaj post. Jako je lepo napisan. Bez zelene jakne se ne može izaći. Još ako krzno bude u boji (žuta), tada ćemo, kao što tvoja oznaka kaže biti lokalne seljanke. Još jednom jako dobro. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    ReplyDelete
  21. Nisam fan tih jakni sa flurescentnim krznom. Jednostavno mi izgledaju nekako jeftino. Mozda je problem u meni hahaha.

    my-world-hanna.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaoj Boze, kako moze TO da ti se ne dopada?!

      Delete
  22. Ne znam stvarno kada sam se poslednji put ovako ismejao hahaha. Sto se tice jakni sa krznom Zorice Brunclik, verovatno ce ovo biti "moderno" i sledece godine, nazalost.


    Odlican post, pisao sam i ja jedan slican. Ako zelis pogledaj moj blog. :)

    https://david18k.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  23. I adore these! And yes to the Timberlands!!

    Amy;

    Little Moon Elephant

    ReplyDelete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺