DIY LEAF DECOR

November 30, 2015


Aaaa ja ne verujm da je za mesec dana Nova godinaa.. Znacii moj omiljeni praznik. Uskoro krecem sa praznicnom kolekcijom postova, i odmah da vam kazem, bice dobri ;D (zamislite da sada namigujem, znate onako kul.. ☺) No, ja umesto da smisljam nesto za nogodisnje ja sam sad nasla da smisljma autumn diy. Nadam se da mi ne zamerate, vazi se trud zar ne? Mozete ovo drzati i u sobi u toku zime, sto da ne?!


Odavno gledam na youtube-u razne prelep ideje za neke jesenje dekoracije sa liscem ali meni nikako ne ide nesto da napravim. I onda pre neki dan mi je na pamet, pala ova ideja dok sam gledala lisce koje sam ubrala dan pre. Ovo lisce sam jako tesko nasla i zato imaju ovako preesavrsene boje.
Prvo morate listove ispresovati, da se ne bi osusili i skupili. Zatim vam treba neki konopac/kanap, stipalje, i ukoliko zelite neki stikeri za dekoraciju.

 Sada sve sto sledi je preelako. Znaci prvo rasporedite listove gde i kako zelite da vam stoje. Znaci mozete staviti ovako kao ja jedan sa jedne, drugi sa druge strane. Ili mozete sve na jedoj strani. Mozete da slazete listove po boji (ako je to i moguce XD). Moji listovi su prosto presavrseni imaju oko 4-5 razlicite boje na sebi i prelepo se presijavaju. Medjutim njih sam nasla na Adi, a ovde kod mene u blizini ih bas i nema.. :(



I na kraju sve to zakacite stipaljkama i na njih zalepite neke stikere ili bilo sta za dekoraciju. Ja sam moje dobila letos uz Nestle sladoled. Kao sto vidite ovaj diy je prelak (ne znam koliko hiljada puta sam ovo rekla, ali stvarno je istina :D). Na kraju mozete da kupite ovaj kao vestacki sneg u najblizoj kineskoj radnji i da naprskate preko listova. Bice super fora i tako ga malo prilagodite zimi. Ili ako bas hocete cekajte sledecu jesen.. XD

Ljudi jel shvatate vi da je sutra 1 decembar, sto je za mene pocetak zime. Tako sam uzbudjena zbog novogisnjih postova, a pogotovo dekoracija za sobu i kucu. :) I da zahvalicu vam se svima, ja jako lepim komentarima u prethodnom postu.. :*



You Might Also Like

42 comments

  1. Skroz interesantna idejaaa! ♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Predobar ti je diy, nešto slično sam i ja pravila prošle godine <3

    http://andrijanaslife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Odličan diy!:)



    http://fashionawakebyb.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Prelijepo je ! Svakačast kako si to uradila:*
    Poseti moj blog iprati me ,molim te,mnogo mi znači :*
    http://nevervigeup78.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  5. Odlican post!Super izgleda!
    joxykutak22.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ideja je veoma zanimljiva i lako moze da se napravi sa stvarima koje svako ima u kuci, a ja takve najvise volim, jer me uvek mrzi da idem i kupim potrepstine za DIY-e.

    girl-hashtag.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja najvise volim takve DIY ideje, pa ih zato i pravim. :D

      Delete
  7. kul :D ja obožavam onu foru s temperama i lišćem, ono kad se ocrtva. :)

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaa da ceo zivot to radim na likovnom hahah

      Delete
  8. Preslatko je, stvarno. Oduvek sam bila ljubitelj ovakvih stvarcica samo sto ove gidine nisam nikako stigla da napravim nista iz fall edicije, mada moglo bi se reci da me je mrzelo hehe. Ali dobro, za ovu zimu sam totalno zagrejana, tako da mi potpuno preuredjivanje sobe ne gine. Inace, ovo je predivno!☺☺

    ReplyDelete
  9. Baš lepo.❤
    Novi post - milicaandandjela.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Super post ♥
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  11. Odlična ideja za snežno lićce! Možda napravim, samo da vidim da li ima veštački sneg da se kupi u mom mestu. :)

    The Fashion Spell

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa kao onaj sneg u prahu u sprej boci. Ne znam tacno kako se zove.. :)

      Delete
  12. Diy mi je baš kul,ali u ovom postu se više radujem najavi praznicnih postova xdd
    Ugl. post ti je odličan!

    funnyandrabbits.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ovo mi se jako sviđa,ali ja bih napravila uz neke pahuljice nešto tako...ali i ovo je jako zanimljivo.
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  14. Super ideja, bas mi se dopada. Savrsen ukras za 'fall decor'.

    my blog -> https://barbiegirl06.wordpress.com/

    ReplyDelete
  15. Odlična ideja i post je super
    pogledaj moj post: http://myblogmything1.blogspot.ba/2015/12/sat.html

    ReplyDelete
  16. super je :)

    www.thefoamofcancun.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Sjajna ideja! Ovaj diy je zbilja jednostavan, a ja do sada uopce i nisam preuredjivala sobu tako da cu ga u skorije vrijeme vjerojatmo isprobati. Imam sve sto mi je potrebno. Svaka cast na ideji :)
    Posjeti moj blog i pretplati se, uzvratit cu: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ReplyDelete
  18. this is really cool, thanks for sharing!

    danielle | avec danielle

    ReplyDelete
  19. Wow super ideja!
    Christmas DIY na mom blogu!
    overthemoonwithvanjablogspot.com

    ReplyDelete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺