My story: being sad!

November 26, 2015

Vec par dana ne idem u skolu. Zasto? Ne znam ni sama. Osecam se nesto jadno i psihicki slomljeno. Potreban mi je odmor od svega. Ne izlali mi se iz kreveta, onako samo bih da lezim. Medjutim prikupila sam neke atome snage, da vam ispricam (u sto kracoj verziji) moju trenutnu pricu.

Ne zelim da me niko sazaljeva, nista mi nije. Samo sam psihicki umorna. Mada kazu da je to normanlo od stresa, obaveza i tinejdzerskih godina.
U ponedeljak sam ustala tako umorna i nervozna, jedva otisla u skolu i isto tako se vratila. Uvece sam saznala za neki kontrolni iz geografije gde moram da naucim napamet sve pecine, kotline, klisure i ne znam ni ja sta vise. Uglavnom nemam problem sa ucenjim, lako mi ide, malo ponovim i bum evo petice. Medjutim tada mi se sve skupilo. Neke glupe rasprave u porodici, skola, obaveze, prijatelji i samo sam pukla. Da bukvalno pukla. Pocela sam da placem i to je bio kraj. Sve mi se vise smucilo. Imala sam tesku prethodnu nedelju u skoli, pa i sledecu i ne mogu vise. Treba mi odmor.


Juce sam ustala umorna. Celu noc sam sanjala kosmare i budila se na svakih sat vremena. U toku dana se nisam ni jednom nasmejala, samo sam bila mrzovoljna i ni u cemu nisam uzivala. Pokusala sam da sviram klavir, to me inace opusta, ali samo se jos vise iznerviram kad ne odsviram nesto dobro. Bukvalno sam pala u depresiju.Drzala sam jednu te istu pesmu 24h na reapit-u, citala knjigu i svirala depresivnu muziku. Sve je to pogorsavalo lose i tmurno vreme napolju.


Medjutim postu su tu bili moji roditelji pricali su sa mnom. Razumeli su me. Nije lako biti tinejdzer. Prosto rekli su mi da ako nastavim da budem depresivna tonucu jos dublje. Moram se izvuci sto pre. Opustiti i preci preko svega. I tako sam otisla sa sestrom na Hipodrom, gde ona inace radi, i uzivala sa zivotinjama. Mazenje konja, pasa, macaka vam pomaze. Upijaju negativnu energiju i pocnete da razmisljate o drugim stvarima. Morate odmah da izadjete iz prostorije gde ste kukali i da krenete dalje. Da posle poraza ustanete. Recite sebi: "Dobro sam, sve ce biti uredu, idemo dalje." Znam da je tesko, i meni je. Ali tu su vam roditelji, prijatelji oni sluze da vas izvuku iz problema. Na kraju cete shvatiti da se sve desava iz nekog razloga. Pored mnogo poruka sto sam naucila ovih prethodnih dana, evo imam i dobru pricu za post. :)


I evo me danas. Posle puno vremena provedenog u prirodi, i u razgovorima danas sam srecna, koliko mogu biti. Ustala sam i radosna sam. Ponovo sam stara ja. Naravno, mislim da mi idalje treba jos odmora jer me je pritom zakacio i neki virus, ali bitno je da sam psihicki dobro.
Naucila sam puno toga iz prethodnih par dana. Dosta pouka, zato sam ovo ispricala vama. Zelim puno da se zahvalim mom tati, koji mi je stvarno puno pomogao i zvukao me sa dna.  Zato ja sada vama ovo pisem, i namerno sam stavila neke motivacione recenice kroz post.. :)
Zelim da vam pomognem, pa pomozite i vi drugima. Prosledite moj post na vasem blogu, ili napisite neko vase iskusto. Da, ako nista drugo, imamo jedne druge. :)


Ovo je inace moj 100 post. Htela sam da bude nekako poseban, a ovo je tako iskrslo. U svakom slucaju, hvala vam sto me citate i podrzavate..☺♥


You Might Also Like

42 comments

  1. Ne brini, i meni je bilo tako u tinejdzerskim danima,
    cak sta vise, i danas se po nekad tako osecam, ali uspem da preguram depresiju jer nije sve tako crno kao sto izgleda. Kao sto ti kazes, tu su nam roditelji, prijatelji, i oni ce nas najbolje razumeti u svemu i dati podrsku. :D

    Always be positive :D :D To bi bila moja motivaciona poruka :D <3

    http://sashka91.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. E pa 100ti post ti je odlican,bas si odabrala pravi. ♥

    poseti--> http://peacelovechic17.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Divan post! Zao mi je sto ti se to desavalo. :/ Verujem da ce mo svi proci kroz tu fazu... Za 100ti post ovo nije lose. Mislim da svaki poseban post treba da bude nesto iz nasih zivota, da nas ljudi bolje upoznaju. :)

    giveaway na blogu! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ja nisam ovo planirala za kao jubilarni post, mislila sam nesto obicno, ali eto tako je ispalo.. :)

      Delete
  4. Svaka čast na postu! I ja povremeno imam takve, loše dane, ali trudim se da ih bude što manje. Teško je kada nam se sve odjednom skupi, rastužimo se zbog jedne stvari, a onda razmišljamo o milion drugih koje su nam se desile u prethodnom periodu :/ Drago mi je što si sada bolje :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odjednom pocne da tugujem zbog svega, pa cak i za komsijinom mackom koja je umrla pre 3 godine. Hhahahha

      Delete
  5. Tako si divno ovo napisala i post je bas motivacijski, dubokouman, osjecajan i prvenstveno iskren. Mislim da si napisala savrsen post i temu za svoj 100.post i cestitam ti na tome. Drago mi je da si sad bolje i da nisi vise u depresiji i kuzim te jer svi mi imamo te dane kada jednistavno sve izgleda crno, kada jednu pjesmu slusamo 24h i ne izlazimo iz kreveta. Ali drago mi je da su ti roditelji pomogli i sigurna sam da imas odlicne roditelje po onome sto si napisala.
    I nemoj vise bit u depresiji jer nista nije vrijedno toga da budes tuzna.SAMO JAKO! XD
    Imam novi post koji je na neki nacin slican ovoj temi tj pisala sam o tome kako se neki tinejdzeri okrenu drogi i alkoholu kad imaju problem a neki se okrenu glazbi i knjigama. Pa ako hoces pogledaj. :D
    -Struja

    strujadreams.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma sve mi se onako skupilo, nisam vise mogla da izdrzim i eto, pukala. Ali sada sam uredu. :*

      Delete
    2. A znam svima se to kad tad dogodi...ali bas mi je drago da ti je bolje. :) ♥

      Delete
  6. U potpunosti te razumem. Imala sam i ja periode kada mi nije ni do cega, kada zelim samo da lezim i placem i ne radim nista, periode kada mi se slusa tuzna muzika i pisu depresivni i bolni delovi u knjizi koju sam napisala. Ipak, stavila si ovde jednu divnu sliku- 'Sve ce biti dobro.' Treba da budemo srecni, da se radujemo i da probamo sve da izbacimo iz sebe. Nadam se da si sada okej i da si ponovo ona stara duhovita Iva.❤ Uz tebe sam!❤❤❤❤❤

    ReplyDelete
  7. Divan post,hvala ti što si ovo podelila sa nama :) Ovih dana je vreme zaista grozno,vidim da to utiče i na moje raspoloženje,ali kao što si rekla,bitno je ostati pozitivan i sve će ponovo biti uredu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozda je i to jedan od razloga moje tuge. Vreme dosta utice na nas, a meni se uvek place i spava kad je tmurno.. :)

      Delete
  8. Jako mi se dopao tvoj post. Potpuno te razumijem. I ja ponekad tako, prolazim kroz neke teske trenutke. Tacnije nervorna sam bez nekog posebnog raloga. U poslednje vrijeme mi je zaista tesko, mada sada imam i toliko problema i shvatam da su sve dos ada bile sitnice.

    Posjeti moj blog i uclani se na njega http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/ Ja na tvoj vec jesam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isto, ljuta sam i nervozna tek tako. Ljutim se sta god mi neko kaze, a nista mi nije skrivio.. :(

      Delete
  9. I meni tako bude raspoloženje često,dovučem se iz škole legnme u krevet i spavam čitav dan.Jednostavno ne želim bilo šta da radim,tužna sam,depresivna,sve mi je depresivno a kada kiša još počne da pada -.-
    Drago mi je da ima još neko kao ja

    http://lickadiary.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. Ja od prosleg petka ne idem u školu i po ceo dan ležim u krevet i gledam na YT vide i slušam muziku. Sa prijateljima se nisam čula nedelju dana i dosta mi nedostaju. Ovaj tvoj post mi se mnogo sviđa. :)

    http://saveti81.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  11. ahh,ne brini svi mi imamo takve dane,tjedne,mjesece,mozda cak i godine,ali moramo,bas kao sto si i ti rekla,izvuci se nekako iz toga. Kad sam procitala prvu recenicu,potaklo me da citam dalje,vrlo poucan i zanimljiv post! Ja sam u cetvrtak takoder bila jako mrzovoljna,no drugi dab sam bila puuno bolje,tj. danas haha..tako da.. :) Nisi sama ne brini!

    Novi post kod mene pa posjeti..Takoder se uclani (ako vec nisi) jer mi stvarno mnogo znaci ..
    Ly <3 beautyshapes3.blogspot.hr

    ReplyDelete
  12. Meni se ovakve stvari skoro stalno desavaju i jednostavno se zatvorim u sobu i bukvalno gledam u jednu tacku. Ali shvatila sam do moji problemi nisu nista naspram problema ljudi na svetu uopste. I onda shvatim da ce ovo sve proci, da cu se kasnije smejati sto sam tako reagovala i vratim osmeh na lice! :) Inace post je predivan i slike su veoma poucne, ii blog ti je savrseeeen! ♥ http://everythinggirlneedstoknow.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na kraju shvatimo da su nasi problemi ustvari sitnice.. :)

      Delete
  13. Svaka čast što si to podelila sa nama <3

    http://andrijanaslife.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  14. ma ne brini se, vjeruje da ti je to najbolje razdoblje u zivotu, uh ja bi da se mogu vrtail au skolu bar na jedan dan sa cijelim onim drustvom. Uzivaj :D

    http://recenzije11.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da svi na kraju zele da se vrate u ove najlepse i najbezbriznije godine, a mi to sada i ne shvatamo kako je lepo.. :)

      Delete
  15. Predivan post, svaka cast stvarno <3 <3 I meni se ovako raspolozenje desava ponekad, ali kada mene ono uhvati ja ne zelim da pricam ni sa kim o svom problemu, pa mi onda bude jos teze. Svi smo mi u tim tinejdzerskim godinama i bas zbog toga se svaki tinejdzer mora kad tad naci u depresiji. Bitno je da znamo da ce sve to jednog dana proci i da ce sve biti u redu :) Inace, slike su bas lepe i inspirativne :) Cestitam ti na 100-tom postu :)

    www.neramisic.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Odličan post lepotice! Svako ima neki takav period i mislim da bi svako trebao postupiti kao i ti. ♥☺

    ReplyDelete
  17. Odlicno napisano!! Kada mene uhvati takva depresija, volim samo da budem sama i da se se setam i budem na nekom mirnom mestu. <3
    http://littlepinkheaven.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  18. Svaka ti čaast sto ai podelila to sa nama, post je toliko iskren i toliko me je dotukao da zamalo da krenem da plačen( ujutru sam jako osetljiva) Dargo mi je da si prebrodila taj period depre. ❤

    Poseti me : www.makeupnroses.blogspot.rs

    ReplyDelete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺