New makeup things Haul |Collab sa Dusanom

November 22, 2015

Hej, hej.. Pa de ste bre vi? Ne vidjam vas cesto. Gde su novi postovi? Cccccc... :) Postali ste tako neodgovorni (kome ja pricam?!) XD

Za danas imam jedan collab, na temu koja mi je odavno pala na pamet. I bas sam razmisljala da pitam Dusana, za saradnuju kada me je on preduhitrio. Bas mu hvala..☺♥
Ja danas pisem jedan Haul koji mislim da ce vam se svideti.. I da odmah kazem, da ne bude zabune, ove proizvode NEMOJTE SLUCAJNO DA KORISTITE!!. :)

Dusanov post pogledajte obavezno ovde ima savrsene ideje..☺


Prva stvar koju sam kupila jeste ova paleta senki. U pitanju je marka Staedtler a ne znam u kojoj je boji paleta, skinula sam nalepnicu. U svakom slucaju boje su interesatne, mada ne mogu bas sve da se koriste. Dosta su cvrste i primetila sam da su malo bolje kada se pokvase, ali onda su presvetle, pa su dosta cudne. U svakom slucaju crna je najbolja i za nju sve preporuke, a za ostale onako..☺


Kupila sam dve vrste kreona. Medjutim ovim sam vise odusevljena i njih cu vam prvo pokazati. U pitanju su Stabilo u broju 2612Pl. Bili su dosta jeftini iako ih je cak 12. Bas lepo ostaju na licu i boje su *-*. Medjutim njih koristim i ko olovke za oci ponekad, jer su stvarno lepee..☺♥


 I druga vrste jeste ova Carioca Briliant colors. Njih bas koristim ko kreone ali nisu nesto dobre. One su kao Jumblo, i ima ih dosta, ali ne ostavljaju neki bas dobar trag. Pokusala sam jednom da nacrtam ovaj vozic sa kutije na licu ali ne ide bas. I sa ovim stvarno nisam zadovoljna.. :(


Iza ovog ajlajnera se krija interesantna prica. Otisla sam u parfimeriju "Knjzara Bubamara" (ne znam stvrano zasto se zove knjizara -_-) i tamo sam trazila ajlajner. Zena me je gledala ko da sam pala sa Marsa i rekla da ono sto trazim je u prodavnici preko puta. I ja sam joj lepo objasinal sta trazim pokazala ovo sa slike i kupila. Rekla mi je da sam budala, ali ne slusajte je. Ne znam kako se cita firma, procitajte sami, ne interesujete me!!!
Inace ono zadovoljna sam. Dosta se lako nanosi, mada bih volela da je cetkica duza. Nije mi bas jasno zasto je tako vodenasto i ne skida se tako lako. Kada ga pokvasim, razlije se ceo i izgledam ko rakun, ali ako niste znali to je sada IN. Vuhuuuu znaci OPA RAKUN STAYLE!!!!
I da izvinite malo zbog nereda, rekla sam da je dosta vodenast.. :)


I na kraju moja definitivno omiljena stvar. U pitanju je ovaj lak za nokte BELI. Dugo sam trazila kvalitetan beli lak onako bas krecan, skoro kao i korektor. I eto, nasla sam ga. Kupljen je... hmmmm... ne znam tano gde mama mi je kupila, ali verujem da je u nekoj skupoj radnji. I da bio je skup, odmah da vam kazem. Ne znam koliko ali znam sta je skupo a sta ne..
Znaci ide uz sve, tesko se doduse skida, no dobro. A cetkica je vrh, znaci nikad bolja..☺

Kupila sam jos neke stvari, ali necu sad pisati o tome, ispasce da se hvalim. Ali samo da naglasim imam Chanel cetkice za brijanje, ovaj za sminkanje.. XD
To je to, necu vise da vas smaram, hvala jos jednom Dusanu, i vidimo se (citajmo se, citajte me, listajte me, gledajte me.... Oh who am I kidding?) u sledecem postu...☺



You Might Also Like

45 comments

  1. Super post<3
    joxykutak22.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Lak je dosta beo XD Baš mi treba neki koji oće da bude beo a ne providno beli ko ovi...Inače same krenoe i ja imam i mogu se kunem u njih koliko su dobri lol

    http://lickadiary.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. E ovaj lak ti je zakon. Bas bas je beo, da maltene ne moze da se skine.. :)

      Delete
  3. HAHAHAHA ulepšala si mi dan. Ovo je jedan od boljih postova..ova paleta senki je prelepa i moram je kupiti..super su proizvodi.
    Sviđa mi se dizajn blogaa,način pisanja i imaš novog člana. ♥♥☺

    ReplyDelete
  4. Haha ,jako zanimljiv post ♥

    http://smizlica11.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Odličaan post, kao i Dušanov. Super ideja i orginalnost na prvom mestu. ☺

    ReplyDelete
  6. Hahahahaha......Fenomenalan post,slatk sam se nasmejala :) I ja volim da koristim obaj beli lak za nokte :D

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Paleta ti je mngo lepa mislim na boje, što se tiče ajlajnera vidim da može da se izvuče precizna linija.. Ivo stvarno si carica.. :)

    http://saveti81.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  8. xD Znas,i ja tražim taj lak za nokte...bas puno...godinama,kad mi ga majka pokloni jedan dan.Pa ti ne znas koliko sam srecna bila! Stvarno su najbolji! A alajner imam,isti kao tvoj,i razumem te.Vise sam rakun nego covek .

    -Ok,stvarno super post i tvoj i Dusanov.Smejem se do suza!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bre ovaj preskupi lak je najbolji, znaci savrsen..♥♥

      Delete
  9. Haha, genijalan post. Ideja je stvarno odlicna i svaka cast.

    beimagi.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Haha koliko si me nasmejala, pa ovo je predobar post :D <3

    ReplyDelete
  11. Hahahha, neobičan i zanimljiv post! Sviđa mi se taj spoj :D <3

    Girly world
    Novi post☺

    ReplyDelete
  12. Kraljice! Kako su dobri postovi! Bas si me nasmejala, ,, Prva stvar koju sam kupila je ova paleta senki. U marki steadler'' Carice ♥
    http://bethanyismybae.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. REALNO NISAM JEDINA KOJA BELILO KORISTI KAO LAK ZA NOKTE? SAMO STO GA JA OZB KORISITM, NAMEZES I BOLE TE.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah ok, ja ipak ne mazem stvarno hahaha..

      Delete
  14. Such a wonderful post! you have an amazing blog the vibe it gives is so nice thanks for sharing:) Do you want to support each others blog by following each other? Please let me know so I can follow you right back:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    ReplyDelete
  15. Aaa odlican post,bas super sto si se nakupovala stvarčica :) Prve dvije stvari izgledaju divnoo,boje su prepredivne!

    beautyshapes3.blogspot.hr

    ReplyDelete
  16. Nice collection ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Great post
    Would you like to follow each other? I'll follow back after it.

    Www.miharujulie.com

    ReplyDelete
  18. Hahhahhah, bas si kraljica<3 Hvala ti sto si ostavila komentar na moj post, i super je sto sam te otkrila! Stvarno imas inzvarendne postove! Uclanila sam se u tvoj blog!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaoj hvala puno.. I meni se tvoj blog stvarno svidja.☺

      Delete
  19. i follow your great blog <3
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Great. I looked like, 'WTF', until I read the text. All praise for the idea ! :)

    adra12.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Everything looks great and it's so colorful, I love it ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺