Sweet Weather Tag

November 13, 2015

PETAK najzad.. Iako smo isli samo 2 dana u skolu, meni je bilo i previse... Mislim i petak 13 je bolji od bilooo kog ponedeljka zar ne? U svakom slucaju za danas imam jedan tag. Ok, zasto tag? Pa bas mi se dopao a i dugo nisam radila, imam dosta novih citaoca pa je vreme da jos nesto saznate o meni.. Plus lepa je ova jesen, a jos lepsi ovaj post.. Necu vise da duzim, citajte sad malo vi..☺


 1. Omiljena sveća?
 Pa kod nas i nema nesto puno sveca, i dobrih izbora. Bath&Body su sigurno inzvaredni, ali sta ce se. Ja imam Sofus-ovu svecu u mirisu Fresh Cotton i jako interesatno mirise. U potrazi sam za svecom koja mirise jako na vanilu, ali sve nekako imaju i jos neki miris.. Medjutim videla sam neku dobru u Yisku pa uskoro ce biti moja..XD 
 

2. Kafa, čaj ili topla čokolada?
 Caj definitivno najvise pijem, jer je mojoj mami srednje ime caj i stalno (ljudi mislim sna svakih 10 minuta) kuva caj. Pa tako mislim da je caj bas onako za jesen, znate one citate kao dobra knjiga, caj i kisa su savrseni. Epa slozila bih se. Mada jakoo volim i toplu cokoladu..☺
 
 
 
 3.  Omiljena jesenja uspomena?
 Ja sam jedna  zaboravna osoba, koja pamti samo lose trenutke i neke stvarno vazne. Sto se tice jeseni.... hmm... ne znam stvarno. Gadjanje liscem, citanje puno knjiga, druzenje, zezanje, idenje u bioskop.. Uff sve ko i u ostalim godisnjim dobima..☺
 
 
 
 4. Omiljeni jesenji miris?
Da zivim u Americi to bi bila bundeva, jer se kod njih to puno jede, i ima veze za Halloween-om i ostalim praznicima, a kod nas i ne bas. Medjutim, miris vanile mi je prelep u svim godisnjim dobima, a miris caja od divlje tresnje mi se sada jakoo svidja..☺
 
 5. Kakvo je vreme jeseni u mestu u kome živiš?
Pa ponekad tumblr, ponekad ne. Ima jakoo lepog drveca sa neverovatnim sarama i bojama. A ima i onih obicnih, dosadnih listova koje sve smaraju i cine vas da se osecate bezveze... Hahah
A ovako vreme kao vreme, je ponekad malo hladnije pa onda pretolpo, pa opet hladno i sve u krug. Trenutno nije bas za tumblr dzemperice.. :(
 
 
  6. Omiljeni džemper?
Ma bre svi su divni. Jedan crni mnogo volim jer je prijatan, ali i oni siroki a dugacki su takoo kjut..♥
 
  7.  Omiljeni lak za nokte?
Omiljeni lak mi je Essence Gel lak u boji 33 wild white ways. Dugo sam trazila kvalitetan krec beli lak, i evo ga najzad (vise u nekom drugom postu). Ali onako jesenji lakovi su mi Essence I love Trends- The Pastels u boji 03 i 07. Bas su lepi..☺
 
 
 
  8. Vojničke ili UGG čizme?
Ja preferiram neke bas lepe kanadjanke, ili ako ste ko ja Kickersice.. Molim vas nemojte mi reci da su ko cokule, ko ovi moji iz odeljenja koji ne znaju sta je moda. Kickersice su jeden od ikona modi kao sto su i Starke, i Martinke. Pitajte vase roditelje, sigurno su culi za nih.. :)
 
Cipele su inace bordo-braon, ali je ova slika je stara i slikana je ovako, a sada me je mrzelo da idem da slikam ponovo.. :)
 
 
  9. Da li je miris bundeve sa razlogom najpopularniji?
Da, da, ali kao sto sam rekla u Srbiji i nije bas toliko.. :(
 
 10. Omiljena serija?
Pa gledala sam TVD, i PLL (mislim idalje ih gledam). Planirala sam da pocnem Teen Wolf, ali necu u toku skolske godine. Vec sam Pretty Little Liaries u toku godine, necu jos nista pocinjati..☺
 
11. Omiljena pesma? 
Trenutno Justin Beiber Sorry.. Ok, ne osudjujte me, pesma je hit..☺♥ 
A za jesen preporucujem Sweather Weather..☺
 
 
 
  
To je to.. Za vikend, po prvi put ove godine, imam da ucim, jer na raspustu nista, ama nista nisam ucila, a imacu puno kuontrolnih, sad je zeznuto vreme. Hahah Za vikend planiram novi post, mislim zanimljiv i pripadace jednoj kolekciji postova koje dugo nisam pisala. Nadam se da ce vam se dopasti.
Sada idem da gledam zvezdice, posle da citam knjigu i na spavanje. Sutra je tezak dan. Hahah.. 
 
 

You Might Also Like

40 comments

  1. Odličan post! Możda i ja nekada uradim ovaj tag, veoma je zanimljiv :)
    xoxo ✨❤
    forever-blogm.blogspot.com ❤

    ReplyDelete
  2. Super ti je post i bas si dobro odradila tag. Sto se tice uspomena i ja sam zaboravna haha...i slike koje si slikala su bas lijepe i super su ispale. Nadam se da uskoro ide novi post i ak te zanima kod mene ima novi post "Brinimo vise za tude a manje za vlastite guzice i sve ce biti bolje." Hahaha...xD
    -Struja

    strujadreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. A zasto ne napravis sama svoju svecu? ♥ Ja cu sada napisati (pocela sam) DIY post sa svecom pa ako zelis pogledaj jer moze da mirise na sta god zelis! ♥

    ReplyDelete
  4. Odličan tag, još bolji odgovori. ♥☺

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Sjajni odgovori, nama šta. Ova dva laka za nokte mi deluju genijalno, samo što Marijana prvo mora da reši problem sa užasnim zanokticama, pa tek onda može da se baci na lakiranje, haha. :)

    ReplyDelete
  6. Odlican post <3!Tvoji odgovori su jako zanimljivi,a slike su perfektne!I ja sam bas juce odradila ovaj tag pa pogledaj ako zelis...Divnoo!!!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Odličan TAG! Odgovori su ti baš zanimljivi. Ona slika što si je slikala prelepa ti je. :)

    ReplyDelete
  8. Super post,bas mi se svidja♥ Ako zelis pogledaj i moj(i komentarisi ako heces)izbacila sam svoj prvi post,mnogo bi mi znacilo ♥ https://ilanna07.wordpress.com/2015/11/13/simple-school-outfit/

    ReplyDelete
  9. Great post and photos:)
    Have a lovely weekend!:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Zanimljiv tag,posebno me je nasmejao deo o Kikersicama,svaki put kad gledamo cipele,moja mama ne prestaje da priča o tome kako su bile moderne kad je ona bila mojih godina.A takođe obožava čajeve,samo,umesto od nane,obožava da stavlja sve i svašta (kantarion,kopriva,peršun ?!) i obično su vrlo gorki XD Takođe imam ovaj sveeeetlo plavi lak,i obožavam ga,u isto vreme je i mat i perličast (ne znam postoji li ta reč,ali sada postoji XD).I pesma Sweater weather mi se dopada,slušala sam je još od ranije,mada ne zvuči baš onako kako naslov kaže XD

    ReplyDelete
  11. Odlicni odgovori!!!
    joxykutak22.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Divan post! Tag je jako zanimljiv, i ja bih ga rado odradila. Sličice i dizajn su ti baš slatki. ♥
    P.S. Imaš novog čitalaca. :*

    Posjeti i ti moj blog ako želiš i učlani se ---------> allforyou23.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Odličan post, zanimljiva pitanja!

    teenlifenadja.blogspot.com poseti ako želiš : )

    ReplyDelete
  14. As you're gone ... I'm going too !!! bye

    ReplyDelete
  15. Bas mi se dopao tvoj blog I ovaj post.U DM-u ima razne svece sad su na popustu I mirisu savrseno pa pogledaj tamo ako jos trazis svece. :*

    ReplyDelete
  16. love this post! you have such a lovely blog

    lifeisashoe

    ReplyDelete
  17. Au daa, jedva sam dočekala ovaj vikend! Tag je vrlo zanimljiv, ovi lakovi su prelepi. Slike su odlične!!! <3 <3 <3


    Ukoliko vam je teško da naučite neku lekciju i potrebne su vam beleške, možete ih naći na ovom blogu. Tu ćete naći beleške iz raznih predmeta za prvu godinu srednje škole, kao i za srpski jezik osmog razreda. Ukoliko ste mlađi, možete posetiti blog jer se uglavnom sve lekcije ponavljaju iz osnovne škole. Večeras veliko otvaranje, učlanite se i budite među prvima koji će to videti!! (naucilako.blogspot.com)

    ReplyDelete
  18. Ja takođe najviše pijem čaj...Lakovi su fenomenalni, koristila sam ih par puta! ♥

    http://dnkbff.blogspot.rs/ Učlani se, molim te, jako nam znači! (naravno, ako želiš)
    NOVI POST JE NA BLOGU!

    ReplyDelete
  19. Great post!
    Would you like to follow each other to stay in touch! Just let me know!
    xx
    Sarah

    ReplyDelete
  20. Predivan post ♥
    Ako mozes pogledaj moj blog hvala
    makeupnroses.blogspot.com

    ReplyDelete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺