5 najboljih stvari u mojoj sobi

November 25, 2014

Znam da vam je ovaj naslov veoma cudan ali tako je. Odlucila sam da napravim jedan lud i smesan post o mojim omiljenim stvarima u sobi.

1. Krevet- Mislim da je to sasvim logicno. Svi mi u nasoj sobi najvise volimo krevet. Ipak, tu se odmaramo, spavamo, zezamo i ostalo. Na krevetu ucimo i pisemo domaci u poslednjem trenutku. Ja volim da kad dodjem kuci umorna iz skole bacim se na krevet, i ne ustajem ceo dan. Moj krevet je pun mekanih jastucica, koji su takodje dobri za tucu sa drugaricama.

2. Televizor- Ovo je za mene mozda i najbitnije ali ajde, ipak sam stavila krevet kao No. 1. Pa TV kod mene u sobi radi 24h i uvek je upaljen Disney Channel. Obozavam ga..♥♥ Verovatno cete me pitati koje su mi omiljene serije i pravo da vam kazem, ne znam. Ne bih mogla neke da izdvojim ali ajde ako bas moram. Svidja mi se ona nova serija Girl meets the world, i volim I didn't do it, pomalo Liv and Maddie, Shake It Up (ali vise se ne snimaju nove epizode a sve stare znam napamet), a i Violetta.

Naravno pratim i MTV, ali ne mogu nikakvu muziku da cujem od emisija i rialiti show-ova. A od domacih kanala gledam petkom zvezdice, iako ne volim tu muziku. Pocela sam da gledam jer je cela moja skola gledala pa reko ajde i ja da pocnem.☺

3. Moje ogledalce- Ogledalo je prosto nesto neophodno svakoj devojcici. Uglavnom svi vi ga koristite najvise za slikanje tako? Ahahha, sto bi rekla moja drugarica ajmo da isprobamo ogledalo. Kako? Pa da se slikamo naravno.☺Epa ja imam novo ogledalo koje je SAVRSENOO..♥♥ Ima 9 sijalica, i mogu da se upale. To vam je kao ono ogledalo iz pozorista.

 4. Klavir- Dvoumila sam se da li da ga stavim pod brojem 4 ili 5. Da , ja sviram klavir vec 4 godine, i dosta znam. Volim da sama skinem pesme koje slusam. Ukoliko mi se neka pesma posebno svidi sednem za klavir i skinem je. Nemam pravi klavir, imam elektricni klavir od 5 oktava, to je Yamaha Piagerro NP11. Planiram da kupim veci klavir i sa dinamickim dirkama.


5. Pod brojem pet stavila sam laptop, iako bi on mozda trebao ici negde jos malo pri vrhu jer ga bas puno koristim. Ali ipak to sto je na petom mestu nista ne umanjava njegovo znacenje. Stavila sam ga na 5 mesto jer mislim da on ne pripada samo sobi, vec je on predmet koji se svuda nalazi. Gde god krenem. On je kao i telefon, ali ipak eto stavila sam ga. Ja imam sopstveni laptop Acer Aspire neki model, stvarno me izvinite ali ne znam.

Eto to bi bilo to, nadam se da ako barem ista ste se malo nasmejali.☺


You Might Also Like

11 comments

  1. Super post i super je to sto sviras klavir! http://milenafashion123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Supeeer sii samo tako nastavi.

    Pogledaj moj blog
    http://alexandraworld15.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Sjajan post,a i blog. :)

    http://thewayofdreamstwod.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Mozes li da ucestvujes u takmicenju na mom blogu?
    http://bestfriends000.blogspot.com/

    ReplyDelete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺