Moje misljenje o Baby Lips

November 07, 2014

OMG, svi su poludeli za Baby Lipsom. Tolika je frka nastala oko toga ko da je ne znam sta. Verujem da se ovaj post mnogima nece svideti, ali izvinite ja stvarno moram da kazem svoje misljenje.

Frka, histerija, ludilo nastalo je u Srbiji kada je Maybelline lansirao svoja najnovija labela Baby Lips. Cekaj da li sam to rekla labela? Labela su fine masne tvorevine namenjene za hidriranje i ocuvanje usana, a ovo je obicna sarena mesavina voska i ulja koliko bih ja rekla.

Ja sam kao i svi pojurila sva sumanuta i kao da mi je mozak ispran u Lili i Dm da kupim njegovo visocanstvo Baby Lips. Videla sam sve moguce reklame za njega i zaljubila se u njegovo pakovanje. Ali ja ga nikad nisam kupila. Ako me pitate zasto iskreno ne znam. Prosto odvikla sam se od mazanja labela pa mi moja mama nije zelela da se ponovo vratim beskrajnim mazanjem ispucalih usana.

Ja sam gledala to i gledala. Toliko sam zelela da ga kupim. Gledam to lepo pakovanje, pa ta prelema slova, pa kako su sve te boje spojene, nema veze sto je plastika slj kvaliteta ma kupicu ga, pa potrosicu brzo zar ne? Pa taj miris. Joj kako lepo mirise. Ja sam ustvari samo ubedjena da lepo mirise. Mirise mi u glavi tako kako sam procitala da mirise.

Da mazete svinjsku mast usta bi vam bila bolja. Koja hidracija koja pise na plavom Baby Lipsu? Koja lepota? Mi smo se zalepili za ova labela samo zbog reklama. Niko do nas ne bi primetio to nesto posebno da nije takav PR.
Ja sama priznajem da me je reklama najvise i privukla i Baby Lips-ova lepota. I dan danas opet kad ga vidim pomislim koliko je prelep, ali nikad ga ne bih koristila.  Nama zenama i da mast za mazanje cizama spakujete u neko lepo sareno pakovanje prodavace se ko ludo.

Dok sam mazala razne balzame usne su mi bile vise ispucale. Morala sam da mazem na svakih pola sata a pritom nista mi nije pomagalo. Zatim mi je tatin prijatelj rekao koji inace radi sa tim, da oni stavljaju razne hemikalije od kojih je nasim usnama jos gore i od kojeg one vise pucaju. Od tada sam ja pocela da mazem usta nekim kremama (neven, pantenol i dr.)

Ukoliko niste kupili ovo takozvano "labelo" preporucujem da ne kupujete. Pokusajte da mazete nesto drugo i videcete usta vam se vise uopste nece susiti. Nemojte da se zeznete i nastavite sa kupovinom i bacenjem para na potpuno nekorisne stvari.

*Tekst koriscen sa sajta Mrs Foxy*

 Recite mi vasa iskustva sa raznim labelima, grozdjanim mastima i ostalim mazalima.


You Might Also Like

18 comments

  1. Nikad nisam kupovala Baby Lips i mislim da necu.Jer kod nas kosta 250 dinara a manje je nego originalno pakovanje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I kod mene isto toliko kosta, ali eto mislim da sam pravilo postupila,a tebi preporucujem da ne kupujes.;D

      Delete
  2. Po mom mišljenju, Baby lips je savršen! Probala sam Pink Punch i oduševljena sam! Osim što lepo miriše i ima lepu boju, pomaže usnama!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro. Meni ne pomazu nikakva labela i usta su mi jos gora od njih nego bez njih. Ti ukoliko zelis nastavi sa koriscenjem labela.XD

      Delete
  3. Da ti pravo kazem,donekle se slazem sa tobom,imam jedan,lepo mirise i lepa je boja,ali kao da kod nas nikada pre nije postojao obojeni labelo.A sad se pojavio i ovaj eos,pa vise nikog ni ne zanima baby lips,a meni je sve to isto,samo sto je eos jos vece bacanje para...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se. Nisam znala da je eos stigo u Srbiju, pa za tim ce biti jos veca navala. Jedino sto mi se svidja jeste pakovanje eosa. Veoma je lepo.♥

      Delete
  4. Baby Lips je obicno stetno lavelo koje ostavlja trag. Kao sto su moje drugarice rekle : Ne pada mi na pamet da kupim obicno labelo od 250 din. Upravu su. Bolje koristiti obicnu grozdjanu mast , koja kosta 50 din.

    ReplyDelete
  5. Iskreno, to je tvoje misljenje. Imam 4 baby lipsa i sjajna su... Mnogo vise hidriraju od rosala i mnogo su kvalitetnija (bar je to moje misljenje :3)

    ReplyDelete
  6. Ok. Meni labela ne pomazu i ne volim ih. Ali svaki covek se razlikuje kao i ukusi. Mozda nekom (kao tebi) odgovara.☺

    ReplyDelete
  7. Iskreno,ne svidja mi se post.Pise da nisi probala ali kazes da na valja.Pakovanje je stvarno izdrzljivo,puno puda mi je padao.Imam ih 3 i super su.Stvarno nije fer da komentarises da je grozan a da nisi ni probala.Izvini,ali to je moje misljenje<3.Moja drugarica ima taj plavi i stvarno hidrira usne...Jednostavno,nisi ni probala,a govoris da je bacanje para....
    Ovo nije hejt komentar,ali ovo je kao pravljenje recenzije na nesto sto nemas:(
    #Nohate

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nema problema.Svako ima svoje misljenje. Ovo nije recenzija. Ja sam to zelela da kazem. Nemam Baby Lips, ali imaju moje drgarice i sve su mi slicno rekle. Ja inace ne volim labela, tako da meni ni jedno odgovara. Volim ponekad neka da kupim ukoliko imaju bas lep miris ili izgled.

      Delete
  8. Ja ih imam tri. Budala ja što sam ih kupila, stvarno. Mislim da ne vrijede toliko i svi govore da su extra, ali definitivno nisu. To su same kemikalije i u 5 min se "upije" u usne i to stavljaš svako malo.Drago mi je da je neko konačno shvatio da ne vrijede.
    #Babylipsarefake

    ReplyDelete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺