Cokoladne bananice

November 11, 2014

Juce mi je bila drugarica, i jelo nam se nesto slatko. Odlucile smo da nesto same napravimo, nesto originalno. Tada smo se setile da mozemo da napravimo prave cokoladne bananice, sa pravom bananom..XD Odlucila sam da to slikam, i da vam pokazem kako da napravite. Znam da je jednostavo, ali mozda se toga niste setili. :D Pa da pcnemo:

Prvo sto treba da uradite jeste da uzmete jednu bananu i da je nasecete na male komadice.
Zatim u drugi tanjir izrendajte cokoladu. Preporucujem da uzmete 2 reda, da bi vam bilo malo sladje.




Mozete koristiti bilo koju cokoladu, ali ne bih vam preporucila da uzimate mlecne cokolade necete moci lepo da izrendate (kao npr. milka, najlepse zelje itd). Ja sam koristila Menaz.
Zatim uzmite bananu i umocite u cokoladu. I tako svako parce banane. 


Mozda ce to da vam traje malo duze, ali verujte mi, vredi cekati. Samo polako. Ako vam je bas dosadno pustite vasu omiljenu pesmu, pevajte uz nju i zezajte se, vreme ce brzo proci. Ako se potrudite, bicete veoma zadovoljni na kraju a i lepo cete se osladiti. 



Mozete naseckati neku pomorandzu, izrendati  cokoladu na tanjir (kao ja na slici gore) i imate lepo zdravo osladjenje za vas i vase drugare.




You Might Also Like

24 comments

  1. I ako zelis u moj blog da se uclanis moras da mi kaze e-mai, od tvog google + jer ima neki kvar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok, pratim te ja ovako. Pratim sta pises, imam te u bookmarksu.

      Delete
    2. Mozes sada ono normalno da me pratis preko plavog kvadrata pa ti ako hoces .. <3

      Delete
  2. Izgleda ukusno, probacu to da napravim. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, nadam se da ce ti se svideti kakav ima ukus..♥♥

      Delete
  3. Svidja mi se tvoj blog. Zanmljivo mi je da ga citam. ♥
    http://onmywaybyivana.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vec sam uclanjena na tvoj blog, svidja mi se.. ♥

      Delete
  4. Super ,ja sam po naslovu mislila da si me preduhitrila sa postom o bananicama,ali nije isto :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahaha, eto nisam. Drago mi je sto te naslov natera da procitas ceo post.:D

      Delete
    2. Hehheh i ovako bih procitala post

      Delete
    3. Drago mi je sto to cujem..♥

      Delete
  5. Možeš li da pogledaš moj blog i mozda se uclanis? ❤ Unclanila sam se u tvoj!!! beautybymasha.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. super post i jos bolje ideje! odavno citam tvoj blog i uclanila sam se, pa se pitam da li bi ti mogla da se uclanis u moj blog?
    alldreamscometruexxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jako mi se dopada tvoj blog i uclanila sam se. Nadam se da ces i ti kod mene. Ovo je moj blog. <3 :D http://milenafashion123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Super SU ti ideje!!!!!!!Ako mozes da se uclanis na moj blog,Ja sam tek pocetnica ;) janaxxbhdreamers.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izvini ali taj link,koji si napisala ne postoji. Mislim nema tog bloga. :(

      Delete
  9. Super i moj prvi post je bio o čokobananama ali na drugi način.
    Zaprati me. I ja sam tebe-
    http://justforgirrl.blogspot.com/

    ReplyDelete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺