DIY-Maska za telefon

November 30, 2014

Iiii evo ga. Moj prvi DIY post. Ovo sam jos juce uradila ali sam tek danas odlucila da ga i postavim. Nisam uspela bas sve da slikam ali koliko toliko. Ja imam Huawei G510. Inace imam 2 maske za telefon, i toliko sa trazila po gradu neku zanimljivu, ali nema. I onda sam uzela moju staru masku sa cveticima i odlucila da uradim masku kakvu niko nema. Pokusavala sam na razne nacine, ceo dan bojila temperama i lepila razne sljokice i cirkone, ali nikako. Onda se moj tata dosetio super ideje i pomogao mi je.Srecno u pravljenju.

Evo kako je moja maska izgledala pre farbanja.
Ono sto prvo trebate da uradite jeste da ofarbate masku zeljenom bojom. Posto u ovom postu ja pravim masku sa klavirom, ja cu masku ofarbati belo-crno. Mozete pokusati da ofarbate maksu temperama, ali onda nece biti bas tako lepo i precizno. Ja sam ofarbala sprejom.
Zatim ide ono najbitnije. Crtanje i ukrasavanje. Samo prvo sacekajte da se dobro osusi. Lenjirom pazljivo nacrtajte linije.
A onda polako podebljajte vase povisilice (tako se nazivaju ove crne dirke).

Iii to bi bilo to. I posle kad sve to lepo pogledate vasa maska izgleda ovako:
Malo je slika mracna, ali verujte mi izgleda PRELEPO..♥♥ *-* Nadam se da vam se svidelo, i ukoliko zelite jos DIY postova ostavite mi komentar. I naravno sta zelite da uradim u tom postu.




You Might Also Like

30 comments

  1. Kako dobra ideja! Ja cu odmah da napravim <3 <3 !

    ReplyDelete
  2. Cool.Moze jos jedan Diy sa maskom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno. Napisacu post, cim osmislim nesto. :3

      Delete
  3. Super ideja, a cime si ti boila ovu, posto kazes da nije bas najbolje temperama? http://milenafashion123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Odlicna ideja. Jesi merila na koliko stavljas linije, ili si tek tako povlacila, posto su sve dirke iste debljine? :)

    http://march-baby-dreamer.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahha, ne nisam merila. Prosto sam ovako na oko. ☺

      Delete
  5. Evo, tek sad stigoh da vidim blog i mogu reci da mi se dopada ;-) Samo nastavi tako, ovaj post je jako dobar, a ja ti zelim srecu u daljem blogovanju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Tijana, to mi mnogo znaci. Prvi blog koji sam procitala bio je tvoj, i prosto on me je naveo da napravim ovaj.
      P.S. Veoma smo slicne..☺

      Delete
  6. Uvau kao da je kupljena:)
    Poseti moj blog http://shineperfection.blogspot.com

    ReplyDelete

  7. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Your blog is nice, but I only follow blogs which is writed on my language.. :(

      Delete
  8. Ja kad sam prvi put čitala pomislila sam da piše zelenom bojom,pa se čudim što ti bojiš crno belo XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahhahhahaha dobra si.. A ja napisala zeljenom.. ahah ☺☺

      Delete
  9. Super način da ukrasim masku!

    Ako hoćeš možeš da posetiš moj blog http://magic-world-by-luna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Divno :-)

    Uclani se u moj blog katherinefashion24.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Stvaro super ideja!
    girlsblog1112.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Odlična ideja, super ti je ispalo. Ja obično uništim stvari kada ovako nešto pokušavam hahahah :)♥


    Pratim te, uzvrati ako možeš. ♥
    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/#_=_

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahaha ovo mi je dobro ispalo, ali ona kutijica i ne bas. ☺

      Delete
  13. Odlicna ideja. Mnogo mi se svidja. Ja sam od svoje maske napravila avion. Divna jee.♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja to nikad nisam probala.☺ Bas lepo.✌ ✌

      Delete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺