IGRE GLADI: SJAJ SLOBODE 1 DEO

November 22, 2014


OMG, najzad je dosla i ta premijera mog omiljenog filma. Ja prosto ne mogu da verujem da sam gledala 3 deo Igara Gladi. Aaaaaa film je prosto savrsen. Ne znam odakle da pocnem.

Pa isla sam sa moje dve drugarice. I tamo smo dugo cekale da kupimo karte, kokice i sokove. A onda je dosao taj trenutak i film je poceo. Sva svetla su se ugasila i svi su zacutali, samo se culo kako deca suskaju sa kokicama. Od pocetka pa sve do kraja je bilo uzasno napeto, ja prosto nisam mogla da disem. U nekim scenama sam i skoro i vristala i uplasila se, ali su tu bile moje drugarice pa smo se zajedno drzale za ruke. :) U delu kad su na filmu svi podigli ruke gore (kao podrska i oznaka Katniss) ceo bioskop je podigo ruke gore. Bilo je prosto magicno.
Meni se mnogo dopala pesma od Katniss koju je ona pevala bez muzike.



 Procitala sam prvi deo knige ali ja prosto moram da procitam treci deo necu izdrazti do sledece godine. Aaaa toliko sam srecna da vi to ne mozete da zamislite. Odusevljena sam filmom. Film je tako mocan toliko dobro uradjen. Film je veoma skup i to se vidi jer oni imaju letelice i oruzje koje izgleda veoma realisticno. Ali nije isto gledati u bioskopu i kod kuce na malom laptopu. Prva 2 dela sam gledala kuci, ali zato je danas bilo potpuno uzivanje. Posto Sjaj slobode je podeljen na 2 dela kraj je ostao ne zavrsen prosto radnja se od jednom prekinula.

Preporucujem svima da odgeldaju film, ostacete bez reci (samo prvo odgledajte prva 2 dela). Javite mi da li volite Igre Gladi, i da li ste gledali ili planirate da gledate 3 deo.


You Might Also Like

34 comments

  1. Moj tata obozava, ja nisam gledala.<3!

    ReplyDelete
  2. Svidja mi se tvoj blog, veoma je zanimljiv. Odgledala sam 3 deo Igre gladi savrsen je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je sto ti se svidja blog. Potpuno se slazem sa tvojim misljenjem o filmu.. :3

      Delete
  3. Replies
    1. Zelim ti da se lepo provedes.♥

      Delete
    2. Gledala sam,neverovatan je,samo mi je bilo žao što je u bioskopu bilo jako malo pravih fanova,bila su dva rođendana i niko nije obraćao pažnju na film,slikakl su se,a neko se čak i nasmejao kad je Pita počeo da davi Ketnis...

      Delete
    3. Najbolji mi je ubedljivo onaj deo sa pesmom Hanging tree,kad probijaju branu :)

      Delete
    4. Ti bas nisi imala srece dok si gledala film. U tom momentu kad je Pita davio Ketnis htela sam da placem. Meni je to prosto ostavilo najjaci utisak i to mi je prva pomisao na film. Mnogo sam se uplasila u tom delu.☺

      Delete
    5. To nije brana. Mislim jeste nekako ali je to i hidroelektarana jer kad su to oborili nestalo je struje u celo Kapitolu. Meni je dobar deo i kada idu u onu bolnicu, i kad Ketnis sa strelom obara letelicu i unistava je.

      Delete
    6. Da,i to,tad sam se baš naježila :)

      Delete
    7. I ja isto.. ahahah jel imas mozda blog?

      Delete
    8. Nemam,ali imam stranicu na fejsu Ručno radjeni nakit -LittleDreamer,imam neki nakit vezan za Divergent i Igre gladi,pa pogledaj ako zelis :)

      Delete
  4. Ja danas idem da gledam film, i nadam se da ce se i mene svideti. Blog ti je zanimljiv, a i tvoj stil pisanja mi se svidja. Sigurno cu nastaviti da posecujem tvoj blog. Samo tako nastavi! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ukoliko si gledala prethodna 2 dela i ukoliko su ti se oni svideli ovim delom bices odusevljena. Kad odgledas javi mi tvoje misljenje i reci mi koji ti se deo najvise svideo. ♥ Drago mi je sto ti se svidja moj blog. Mozes li da se i uclanis? I ja cu u tvoj naravno,☺

      Delete
  5. hvala na preporukama, jako mi se dopada voj blog! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nista. :3 Drago mi je da moji saveti nekom i pomognu. ☺

      Delete
  6. Super ti je post,a i blog,molim te pogledaj moj!! http://mysecretdiarly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Obozavam ovaj film, tacnije filmove i mnogo mi je drago da si pisala o tome! http://milenafashion123.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam tvoj blog, ali pogledacu ga ponovo posle, trenutno sam na telefonu.. :) :D

      Delete
  8. Nesto nece da mi napise odgovor tamo... Nemam,ali imam strnicu na fejsu Rucno radjeni nakit-LittleDeamer,imam neki nakit vezan za Igre gladi i Divergent,pogledaj,mozda ti se svidi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti si Jana? Jao pa ja tebe naravno da znam.. Izasli su u Heju tvoji svi radovi, i reklamirao te je i na njegovoj facebok stranici. I Teodora (blogerka) deli tvoje radove na njenom blogu. Ucestvovala sam. Naravno..♥♥ Eto vidis sve je nekako povezano.. :3

      Delete
  9. Još nisam uspela da uzmem vrijeme za bioskop ali jedva ćekam da pogledam taj film! Prva dva su bila više nego odlična :)
    Pratim preko gfc #34, pa ako hočeš, možeš uzvratiti. xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Pogledacu i zapraticu te ako mi se svidja blog. :))

    ReplyDelete
  11. Are you, are you
    Coming to the tree :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahahhahaa Ninaa..♥♥
      You are my queen.. Ahhahha Stvarno si luda.. :))

      Delete
  12. Svidja mi se post.Odgledala sam samo prvi deo, treba i drugi pa da iskoristim priliku za 3 dok je u bioskopu.Sad nakon ovog posta jos vise mi se gleda <3
    poseti nas
    mimaandjane.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok pogledacu.☺ Obavezno pogledaj film, Odusevices se..♥♥

      Delete
  13. Ja sam pre neki dan gledala sva tri dela, ali ne u bioskopu. To mi je trenutno omiljeni film. Nikad mi nece dosaditi. Najbolji mi je drugi deo, pa prvi, pa treci. ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je definitivno jedan od omiljenih..♥ Ja ne bih znala koji mi je omiljeni, ali meni je ipak 3, jer sam ga gledala u bioskopu sa fenomenalnom slikom.

      Delete
  14. P. S . Drugi deo treceg dela izlazi tek u novembru. Ne znam kako cu se strpeti do tada. ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Procitaj knjigu. Ja trenutno citam i veruj mi odusevljena sam♥

      Delete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺