MTV EMA 2014

November 10, 2014

Eeej, da li ste gledali sinoc Ema dodelu nagrada? Bio je ogroman spektakl. Ja sam gledala ali sam posle nekog vremena zaspala, ali sam odgledala kolikotoliko jutros na MTV EMA ofiijalnom sajtu. Imaju snimci malo su losiji ali nema veze. Rezultati su:
Best Song: Ariana Grande ft. Iggy Azalea- Problem
Best Pop: One Direction
Best Female: Ariana Grande
Best Male: Justin Bieber
Best Live: One Direction
Best New: 5 Seconds of Summer
Best Rock: Linkin Park
Best Alternative: Thirty Seconds to Mars
Best Hip Hop: Nicki Minaj
Best Electronic: Calvin Harris
Best Look: Katy Perry
Best Push: 5 Seconds of Summer
Best World Stage: Enrique Iglesias
Worldwide Act: Bibi Zhou
Best Video: Katy Perry ft. Juicy J.- Dark Horse
Biggest Fans: One Direction
Best Song with a Message: Beyonce

Detaljnije o dodeli nagrada  mozete pogledati na www.mtvema.com

A sada moje misljenje. Ja ne bih tako odabrala pobednike. Ali ja i ne mogu biti pravedna, jer ja npr.ne volim One Direction i Justin-a Bieber-a, ali nije da ih mrzim. Epa bas zbog toga ja bih njihove nagrade dala nekom drugom, ali nema veze. Sve u svemu, bilo je veoma zanimljiv sou. Voditeljka je bila Nicki Minaj, i ona je kao sto svi vec znate veoma zanimljiva.
U toku cele emisije presvukla se jedno 10 puta, ali i ja da imam takve haljine stalno bih se presvlacila.


Ono sto je mene zadivilo a mozda i vecina vas to nije ni primetila jeste Nicki-na frizura. Stalno je bila drugacija, ali ne samo to nego te je imala dugu kovrdzavu kosu,  te kratku sa siskama. Ne znam kako im je sve to uspelo. XD
Nicki je trenutno veoma poznata zahvaljujuci svojoj pesmi Anaconda, koju ste sigurno culi, ali evo ako niste.
 
Nicki je imala cudesan nastup, izvela je svoje najpopularnije pesme ikad. Nisam neki njen veliki fan, ali ima dobre pesme. Izvela je Super Bass, Bed of Lies, i naravno Anaconda. Mozete pogledati na ovom linku.

A sto se tice drugih nastupa svidelo mi se od Charlie XCX- Boom Clap i Break the Rules. Ja inace volim Boom Clap, zbog filma Krive su zvezde, simpatican film, ali za mene previse tuzan. :D
A svideo mi se nastup i Kiesze Hideaway. Sve ovo mozete pogledati na ono gore linku.





You Might Also Like

7 comments

Reci svoje iskreno mišljenje ☺