Hej+ Knjige koje trebate prociati+ Sajam knjiga

November 16, 2014

Izvinite sto sam obrisala prethodni post ali nije mi se svidjao, imam sada bolje ideje.
Kao prvo zelela bih da se zahvalim najboljem casopisu Hej! na nagradama koje sam dobila od njih. Dobila sam bas puno poklona ( karte za film, moj vic je izasao, moja pesma je izasla, reklamirao je moj kanal, izabrao je moju sliku u top 10 slika sa mora... a dobijla sam svasta i od Brava i ostalih casopisa) XD :* Veliki pozdrav za sve casopise.
U proslom broju Heja! (oktobarskom) izasao je moj biser i osvojio nagradu, a ta nagrada je stigla juce. Dobila sam knjigu od Amande Hoking "Podmetnuta". A sada cu da vam napisem 5 knjiga razlicitog zanra, koje vam preporucujem da procitate. Necu pisati moja misljenja o knjigama vec ukratko o cemu se radi (ono sto pise na zadnjoj strani knjige). Ukoliko bas zelite recenziju neke knjige ostavite mi komentar.

1. Veronika Rot- Pobunjeni (Drugi deo Divergenta)


 "U disopijskom Cikagu, podeljenom na pet frakcija dugogodisnji mir je trajno poremecen brutalnim napadom Ucenih na Nesebicne. Neustrasivi su podeljeni. Kome ce se prikloniti Cestiti i da li ce Miroljubivi i dalje zeleti da ostanu po strani? Tris i Cetiri pokusavaju da se snadju u ovom sukobu i spasu ono dobro sto je preostalo od njihovog sveta. I od njihovih osecanja."

2. Suzan Kolins- Igre Gladi

"Šesnaestogodišnja Ketnis Everdin, koja živi sa majkom i mlađom sestrom, smatra da je potpisala sebi smrtnu presudu kada se dobrovoljno prijavila da učestvuje u Igrama umesto sestre. Međutim, bila je na vratima smrti i ranije – preživljavanje je njena druga priroda. Mada joj to nije bila namera, postala je pravi borac. Međutim, ako želi da pobedi, moraće da bira između preživljavanja i humanosti, između života i ljubavi."


3. Amanda Hoking- Podmetnuta (Prvi deo trilogije Tril)

"Kada je Vendi Everli imala 6 godina, njena majka je bila ubedjena da je ona cudoviste, te je pouksala da je ubije. Jedanaest godina kasnije, prolazeci kroz slozene faze samoispitivanja ispunjene depresijom i otudjenoscu, Vendi otkriva da je njena majka mozda, ipak, bila u pravu. Sa svojom simpatijom Finom Holmsom, Vendi dospeva u svet za koji nije ni znala da postoji- u okruzenje divno i zastarasujuce u isti mah, za koje nije sigurna da zeli da mu pripada.."

4.Giljero Del Toro i Cak Hogan- Pad ( Drugi deo trilogije Soj)

"Doktor Efraim Gudveder, nekada vođa tima za hitne intervencije u slučajevima biološke opasnosti, sada oklevetan i progonjen, jedan je od retkih ljudi koji shvataju šta se u stvari događa. Vampiri su zaposeli centar Njujorka i pretvorili ga u leglo virusne infekcije koja se, u uslovima nuklearnog mraka i zime, širi devastiranom planetom na način tako sistematičan da sve ukazuje na postojanje velikog plana i globalne organizacije iza koje mora stajati i sama čovekova zločinačka pamet. Efraim prestaje da bude naučnik a postaje ratnik, kao deo male družine okupljene oko Abrahama Setrakijana, čija otkrića o poreklu soja Drevnih i njihovoj prirodi dovode do užasne spoznaje o tome da potpuno uništenje nije najgore što se čovečanstvu može dogoditi."

5. Mimi Vlaovic- Pixie
 "Vilinsko kraljevstvo Voksli je u opasnosti. Nad njim se nadvila Mržnja koja želi da zavlada celim svetom. Nemoćna kraljica Vokslija, Kasandra, svoju tek rođenu bebu, vilu Piksi, šalje devojci neizmerne ljubavi, daleko, daleko u Beograd, nadajući se da će tu njena malena piksi biti bezbedna."

I tako sam vam napisla neke veoma zanimljive knjige koje preporucujem da uzmete da procitate. Sve knjige koje volim kao sto mozete da vidite su naucne fantastike, i uglavnom volim knjige od raznih filmova ( Igre Gladi, Divergenti, Instrumenti Smrti). Bila sam na sajmu knjiga naravno. Isla sam sa skolom i bilo mi je super. Kupila sam dosta knjiga a i neke koje sam gore preporucila. :) Setala sam se sa drugaricama i razgledale smo. Slikala sam se sa Dzeronimom Stiltonom (herojem mog detinjstva) kao i sa Strumfetom i Pepom Prase i ako ne znam zasto sam se slikala sa njima. XD

Izvinite sto ovako kasno vam pricam o knjigama i sajmu knjiga ali tek mi je sad dosla inspiracija da  napisem jedan ovakav post. Nadam se da vam se svideo. 



You Might Also Like

18 comments

  1. Cool post.KAda je sajam knjiga u Nisu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Sad sam pogledala na internetu i trebalo bi da bude od 26 novembra. Proveri to. :3

      Delete
  2. Pre ti je post!!!!!!Obozavam tvoj blog!Ako mozes da se uclanis na moj blog janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno. Znaci mi da mi neko kaze da obozava moj blog. Ahahahahaha. ♥♥ Pogledacu ;)

      Delete
  3. http://jananikolic.blogspot.com/
    posetite moj blog ;)

    ReplyDelete
  4. Sjajan post, knjige mi se cine bas interesantnim... ♥
    http://onmywaybyivana.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce ti se nekad ukazati prilika da ih i procitas.☺Znam tvoj blog, vec ga prarim♥

      Delete
  5. dobar izbor :)
    http://petrishapozz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Danas sam prvi put usla na tvoj blog,uclanila sam se odmah kad sam videla koje knjige volis :) Da li si citala Maze Runner ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam citala, ali planiram. Gledala sam film i obozavam gaa. ♥♥ Stvarno obozavam ovakve knjige a i filmove.

      Delete
  7. Veliko hvala na preporuci. Pozdrav! :*

    ReplyDelete
  8. Veliko hvala na preporuci! Pozdrav :*

    ReplyDelete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺