Get ready for Christmas with Iva #1

December 11, 2014


Evo mog prvog novogodisnjeg posta. Nikako da stignem sve da napisem. Obozavam Novu godinu. To je moj omiljeni praznik. Prosto ga obozavam. Ja bih najradije u novembru kitila jelku ali ajde necu. Sutra cu najverovatnije, i jedva cekam. Stalno kupujem ukrase sa Deda Mrazom, jelkice, kugle i ostalo ali o tome o narednim postovima.
U ovom postu bih zelela samo da vas pitam jel vi volite zimu i sve ove prelepe praznike koje dolaze sa njom? I da jel vam se svidja moja naslovna za ovakve postove. Potrudila sam se da budem originalna a ne da pravim one koje svi imaju. Ovo mi je lepse cim je moje.☺

You Might Also Like

16 comments

  1. Naslovna ti je super, i da, naravno da volim zimu i praznike. XD

    ReplyDelete
  2. Naslovna mi sebaš dopada.Na kom editoru praviš i edituješ slike?

    ReplyDelete
  3. Super je naslovna slika, svidja mi se sto nije ni nalik drugima vec je skroz originalna :)

    ReplyDelete
  4. Odlicno ti je sve. Twins <3 haha

    ReplyDelete
  5. Sve ti je odlicno, naslov i to.. Twins<3!

    ReplyDelete
  6. Odlican post! http://milenafashion123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Sviđa mi se tvoj blog jako!
    Post je jako dovan :)

    Učlanila sam ti se u blog , nadam se da ćeš i ti u moj ako ti se svidi :)
    http://magic-world-by-luna.blogspot.com/

    ReplyDelete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺