Get ready for Christmas with Iva #9 What to wear on the New Year's eve?+Post po izboru za sve

December 31, 2014


Ii danas je taj dan. Poslednji dan u 2014 godini. Kad se okrenem i pogledam ovo je bila jedna divna godina. Toliko toga se izdesavalo u svakom pogledu. Skoli, sportu, ali prijateljstvu najvise. Ova godina je bila godina svadjanja, mirenja, zezanja i ogromnih preokreta i zaborava, mislim da je nikad necu zaboraviti. Zadovoljna sam sto ima snega zbog tog sto ja nemam osecaj da je Nova godina ukoliko ne pada sneg.☺ No, ajde mi da se vratimo na ideju sta da nosite veceras. Posto sam ja dete koje ne razmislja o takvim stvarima i sve uradim u zadnjem momentu, tako i ovaj post. XD
Ukoliko jos niste nista odlucili evo Iva Mraz je tu da vas spase. I da vam ucini po jednu zelju. Sve sto trebate da uradite jeste da u komentaru napisete razlog zasto vam je ova godina bila dobra/losa, i jedan post koji biste zeleli da vidite u 2015 godini. Ja cu sve procitati i pokusati da ih napisem.
Odeca: Napravila sam par kombinacija za vecerasnju noc.
1.

Ovu kombinaciju sam napravila prema tome sta ja nosim. Bas ovako sam se ja obukla juce za skolu. Videli ste moju kapicu zar ne? Epa htela sam da budem obucena u stilu Nove godine pa sam zato obukla crvene farmerke, i beli dzemper, najslicniji je ovom. Naravno tu ide kapica neke cizme i ako hocete torbicu. Ja nista nisam nosila ali ovu torbicu ima moja strina pa sam je stavila. I nokti su mnogo slatki.
Ovu kombinaciju preporucujem ukoliko idete kod neke drugarice gde ce vas biti puno, ali koja ne pravi zurku nego vec obicnu pidzama party.
2.
 Ovu kombinaciju sam nazvala Fancy. Zato sto je mnogo lepa a opet malo otmena. Suknja mi se mnogo svidj iako ona ide zajedno sa kosuljom. Kosu mozete spremiti kako god hocete, ali meni se svidjaju ove lokne. Mozete staviti masnicu ili krunicu ili ove slatke rogove.
Ova kombinacija nije za neko obicno sedenje kod kuce, nego ako neko pravi pravu zurku. Izgleda cete lepo a opet ne preterano.
3.

Obican dzemper, farmerke i masnica super su za druzenje u dvoje. Ili ukoliko lavite sa roditeljima a volite lepo da se obucete.
4.

I na karju ukoliko niste mogli da se dogovorite ni sa jednom drugaricom da prespava kod vas moracete sami kod kuce. Pa sta? I to moze biti veoma zanimljivo, ne morate nista da radite, da se sredjujete i ostalo. Samo navucete vasu pidzamu i zurka moze da pocne. Cuvajte se, mozda neko od vasih prijatelja naleti kod vas.

You Might Also Like

4 comments

  1. Druga i treca kombinacija, definitivno:D

    POSETITE MOJ BLOG:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Zelis li da napisem neki post po tvojoj zelji?

      Delete
  2. Treca kombinacija mi je nekako najsladja za moj uzrast.Mozes pisati o nekoj poznatoj licnosti.

    ReplyDelete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺