Iva's Trach Party #2

December 07, 2014

Heej, znam da sam obecala da ce ovi postovi izlaziti svakog drugog petka, ali stvarno u petak nisam stigla i drago mi je sto vam danas pisem jer i je juce bio jedan zanimljivi dan i zelim i to da napisem u ovom postu.
Pa ono sto je najvaznije jeste da sam usla u zonu opasnih kontrolnih zadataka i mnogo se mucim. Nebi to meni bilo problem, ali me nesto mrzi. Sve bih radije radila nego da ucim. :D Ali nema veze nije to sad tema.
Cek, cek da se setim sta mi se sve desilo u ove 2 nedelje. :D
Juce sam isla sa roditeljima u pozoriste. Isli smo u Beogradsko Dramsko, i bilo mi je veoma lepo. Ovo mi je 3 put da sam isla da gledam ozbiljnu predstavu (ne racunajuci one sto sam isla sa skolom) Gledali smo "Kauboji" i odusevila sam se. Tatin prijatelj je bio jedan od glavnih glumaca u predstavi. Znam da retko ko ima naviku da ide u pozoriste ali bi trebali. Ja mnogo volim glumu i scenu i svaki put se odusevim gledajuci uzivo glumce. Preporucujem da pogledate predstavu, slatko cete se nasmejati. :D
Hmm sta se jos desilo? Pa ono sto je meni bitno jeste to da sam naucila da sviram pesmu The Hanging Tree na klaviru.. :D
Pa znate da sam najzad naucila da pravim balone od zvake. Ahahah ne salim se. Meni je to uvek bilo nesto ne moguce, ali eto uspela sam.. To je veliki uspeh za mene.
Isla sam u trzni centar Stadion (inace moj omiljeni) i nakupovala sam se dzempera i ostalih stavrcicaa..
Ja sam kao i svi vi plela u julu one narukvice od gumica, i odlucila sam da snimim kako pravim neke narukvice i to sam postavila na youtube. Onda mi se to vise smucilo i prestala sam. I tako sam ja to tada poslala Bravu da me izreklamiraju na njihovom portalu i oni su to tek juce objavili. Pa mislim bolje ikad nego nikad. :))
Pripremam se za Novu godinu i vec sam pocela da kupujem razne ukrase za kucu, ali to cu vam pisati u nekim od sledecih postova kad napravim one novogodisnje.
I to bi bilo to, koliko mi je sad u trenutku palo na pamet, ali ako se jos neceg setim dopisacu obecavam. :33

You Might Also Like

18 comments

  1. Zapratila sam te, nadam se da ces uzvratiti:)

    http://shineperfection.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. <3 <3 !!! Odlicna kao i uvijek

    ReplyDelete
  3. Izgleda da si imala baš zabavnu nedelju. Super post. :)


    http://thewayofdreamstwod.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Odlican post, mozda i ja odem da pogledam tu predstavu :)

    Poseti moj blog : http://march-baby-dreamer.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Javi mi utiske ako pogledas predstavu. :)
      Pogledacu ti blog posle trenutmo sam na telefonu...

      Delete
  5. Videla sam da je Bravo objavio nesto za te narukvice, ali nisam znala da si to ti haha ♥ Ba je kul ♥

    ReplyDelete
  6. Kao sto je blogerka Ivana napisala niko od nas ne voli da mu neko ostavlja samo link svog bloga. Ok je da ti neko ostavi neku kritiku ili savet pa onda link bloga. Vidim da si tek pocela i da imas tek 2 pratioca, tako da ne zuri.☺

    ReplyDelete
  7. Ne moras mi sve slati po 2 puta, nista ti to nece povecati znacaj. Podjednako cu ga pazljivo pogledati.

    ReplyDelete
  8. Nominujem te za Liebster award tag

    http://lepotaodaleks.blogspot.com/2014/12/liebster-award-tag.html

    ReplyDelete
  9. Zanimljiv post! ♥ http://milenafashion123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Iva, nominovala sam te da odradis tag na svom blogu http://ivasspecialseciton.blogspot.com/2014/12/liberst-award-tag.html

    ReplyDelete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺