Get ready for Christmas with Iva #2 What to wear in Decembar

December 14, 2014

 
Izvinite sto malo kasnm. Trenutno sam bolesna i mnogo me boli glava, imam temperaturu i ne znam gde se nalazim. Ali eto nekako sam uspela da prikupim snage i da uzmem laptop i napisem ovaj post. Danas cu vam dati neke ideje sta da obucete u decembru. Odvojeno cu pisati o tome sta obuci  za magicnu Novogodisnju noc. Ovo su razne ideje sta mozete obuci za rodjendane, slave (posto je ovo period slava), i odlazenja sa drugaricama u bioskop. Krivo mi je sto polovina ove odece nema kod nas da se kupi, ali barem mozete videti kakav je moj ukus. Nadam se da ce vam se svideti.
Ukoliko idete da gledate neki film (sad su izasli Hobitti) obavezno probajte da obucete nesto sa motivom tog filma. Naocare sam stavila zbog toga sto ja trebam da nosim naocare. Da da, dobro ste me culi, trebam da nosim naocare. Jos u novembru sam sa skolom kod ocnog i rekli su mi da ne vidim dobro na daljinu i da trebam da nosim naocare. A stvar je ta da trebam da stavim i fiksnu protezu. Nije meni problem da nosim to zajedno ali bi me svi zezali tako da ne jos. :)
Pogledajte ove cipele. To su Kickersi-ce. Pitajte vase roditelje sigurno ih znaju. To su nekad bile najpopularnije cipele a prosle i predprosle zime ih je Hej stalno reklamirao. Tako sam ih ja zavolela i kupila jos prosle godine. Ja imam bordo i prosto su prelepe, ali moje drustvo ne zna to. Njima su to cokule, ali mene to ne nervira. Pravi prijatelji mi kazu zaista sta misle. :)
Ii evo ih naocare ponovo. Zaboravite ih. :) Mnogo mi se svidja ovaj dzemper kao i maska za telefon. Boja Martinki bas i ne ide, ali te su jedine bile. Nema veze. Imam ovakvu kapu, samo crnu. To je sad izgleda toliko popularno. Ja sam to odavno kupila a sad pola skole nosi :)
 Boze savrsenog li dzempera. *-* Tako je meden. Mnogo mi se svidja. Ukoliko negde nadjete slican obavezno mi javite.
 
Ovakvu jaknu ima moja sestra. Kupila ju je prosle godine u Bershci i platila je 11 000. I stvarno je kvalitetna i topla. Sada imate da kupite svuda, ali nije tako dobra. Ovakve kape sa natpisima imate svuda. Htela sam ja da je kupim samo sto pise Hello, ali nisu od onog prijatnog materijala. Meni je to veoma vazno :) Ranac isto ima da se kupi kod nas. Ima moja drugarica samo sa malo drugacijom sarom. Mislim da ju je kupila u H&M, ali ja sam videla i u C&A.


You Might Also Like

14 comments

  1. Sve kombinacije mi se jaako svidjaju.
    Ja bih mozda najvise nosila ove dvije zadnje.Iako su mi sve presuper.
    Samo u ovoj zadnjoj nebih ove martinke.
    One jesu cool i sve to i jako mi se dopadaju na nekom drugom ali na meni nikako!
    P.S brzo ozdravi :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahaha pa jeste. Ima stavri koje lepse stoje na nekom drugom nego na tebi. Hvala ti.♥ *-*

      Delete
  2. Prelepe su ti kombinacije, pogotovo druga. Imam isti ranac kao sa trece kombinacije samo drugi dezen <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Druga se i meni mnogo svidja..♥ Eto nesto se i poklopilo. :D

      Delete
  3. Meni se mnogo dopada druga itrća kombinacija.Post je sjajan

    ReplyDelete
  4. Šta bih dala za onaj Mockingjay duks...
    Želim ti da brzo ozdraviš :)

    ReplyDelete
  5. Great sets, Iva, I love set #3 the most, the red sweater is just too cute. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
  6. Predobre kombinacije, samo po mom ukusu malo manje šarenila bi trebalo iako su praznici, ali uglavnom sjajan post! :)

    Novi post je na mom blogu, pogledajte: http://shineperfection.blogspot.com/ i zaprati me ako želiš. :)

    ReplyDelete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺