Get ready for Christmas with Iva #7 How to decorase your room Pt. 2

December 30, 2014

 

Ovo je drugi deo mog posta sa dekoracijom sobe. Prvi je bio o tome kako samostalno nesto da naprvite a ovo je drugi deo.
Imam svasta od dekoracija. Ogromnu kuglu, Deda Mraza, irvasa koji ide na Nijagarine vodopade i ostalo. Dodala sam na slici jos nesto da vam ulepsa pozadinu.Svaki od tih ukrsa ima svoje znacenje za mene. Ali ja vas necu gnjaviti sa tim nego cu vam samo postaviti slike, a u komentaru mi napisite koji vam se ukras najvise svideo.☺
Ovog Praslina mi je poklonila cerka od nastavnice nemackog i presladak je.


Ovo je moja kugla. ♥
Ovo je poklon od drugarice za Novu godinu prosle godine. A ovaj sveet je cisto tu radi ukrasa.







Nadam se da vam se svidjaju moji ukrasi. Danas ce izaci jos 2 posta, koja su jos juce bil napisana samo mi je ostalo jos nesto da slikam.♥


You Might Also Like

6 comments

Reci svoje iskreno mišljenje ☺