Get ready for Christmas with Iva #4 Kitimo zajedno jelku!

December 20, 2014


Aaaaaaaaaa. Jaoj ne mogu da verujem da najzad ovo radim.☺ Htela sam ovo da napravim u postu sa novogodisnjom jelkom, ali ne vredi,ne mogu vise da cekam. Znam da ste potpuno zbunjeni i da nemate pojma o cemu pricam, ali polako, sad cu da vam objasnim.☺

Ovo nikad pre niko nije uradio, a meni je palo na pamet. Posto ja sve nas ovde smatram jednom veeelikom porodicom, a posto porodice kite zajedno jelku odlucila sam da i mi ovde okitimo jelku. Eh sad sam vas tek zbunila. Cek, da probam iz pocetka.
Postavila sam jednu sliku jelke u vasem levom uglu, i to predstavlja jednu praznu jelku (O Boze Iva,to i oni sami vide XD). 
Vi trebate da napisete komentar u ovom postu kakav ukras zelite da postavite na tu jelku. Koju boju hocete, i koji oblik (mozete da izaberete: srce, krug, kocku, pravugaonik (i jos neki prvougli oblici), trougao, munja, zvezde (sa 4,5 i 6 krakova), oblacici, i oni kao znakovi za porukice). Takodje ostavite link svog bloga ukoliko ga imate (Ali da sve bude jasno, mozete ucestvovati i ako nemate blog.☺) A ja cu to sve procitati i jedan po jedan ukars da dodajem na nasu jelku.
Svako od vas moze izabrati samo jedan ukras. Ciji mi se ukras najvise bude svideo dobice promovisanje svog bloga 10 dana.:3
Imam samo jedan uslov:
Morate biti uclanjeni u moj blog.
Nadam se da vam se svidja ova ideja. Ovaj post ce stajati sve dok ne popunimo celu jelku. 
 

You Might Also Like

50 comments

  1. Ideja ti je sjajna!!! Ne mogu da verujem kako si se toga setila!!! ♥ Volela bih da stavis na jelku oblik pokloncica. Neka bude to kocka svetlucavo crvene bojme. Ta kocka predstavlja poklon. Ako, slucajno mozes (nisam sigurna da li to moze da se napravi), stavi zlatnu masnicu preko. To je moja ideja, ne nesto posebna, ali nema veze.
    Adresa mog bloga je: andjelinkutak2000.blogspot.com.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super je. ♥ Veruj mi, samo sam se probudila sa tom idejom..☺

      Delete
    2. Hahaha, super si, samo si se probudila sa tom idejom. Znam tako i ja za DIY. Dugo sam razmisljala sta ce to biti i na kraju kada se nisam nadala ideja je dosla. Ne mislim na DIY za praznicne postove.

      Delete
    3. Ok. Prosto setila sam se toga, odjednom.☺

      Delete
  2. Odlicno! Pisem ti kad dodje kuci jer san sad preko mobilnog ♥♥

    ReplyDelete
  3. Mozda vrecice sa mirisnom soli. To se stavi i povuce se traka i one se zatvore, u roze boji
    http://ivasspecialseciton.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Možda bi mogao krug kao loptica na krugu sjajno žute zvezdice a loptica je tamno plave boje.I ima bele tackice

    ReplyDelete
  5. ps: http://photographywithmystyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Baš lepa i originalna ideja. Ovako:plava zvezda sa četiri kraka. :)


    http://thewayofdreamstwod.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ideja je predivna! radis li ovo na pic monkey? Ja želim pahuljicu na našoj jelci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne, ovo nisam radila na picmonkey. A inace radim na njemu i na fotoru.

      Delete
  8. p.s. alldreamscometruexxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Moze zvezde.
    Moja adresa je: savrsenoalako.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koja boja i kakva zvezda? Sa koliko krakova?
      P.S. moras biti uclanjena u mij blog..

      Delete
  10. Super ideja! :)
    Zelis li da zapratimo jedna drugu?

    http://doityourselflady23.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Sjajna ideja!
    E pa posto radis i na fotoru, ja bih da moj ukras bude malo poveca kugla sa stikerom sneska ili jelke u sredini a okolo sneska ili jelke stavi razne pahuljice. :)

    NA MOM BLOGU JE GIVEAWAY! <3
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. nadajmo se da sam ja ovo shvatila,nije problem u tebi nego u meni da li ja znam skontati ,haha xd ja ću ti ovdje postaviti link jer ja imam osjećaj pošto sam veliki katycat da bi mogla biti nešto vezano za katy perry nešto ovako:http://seeker401.files.wordpress.com/2013/10/katy-perry-prism-logo.jpg znači neki privjesak u obliku toga hahha xd oke nadam se da sam potrefila :D haha xd i da imam novi post pa posjeti me kada budeš imala vremena, <333
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ReplyDelete
  13. Evo kako nasa jelka, trenutno izgleda..♥ Da li vam se svidja?

    ReplyDelete
  14. Odlicna ti je ideja! Mozes recimo da dodas sljkoicavo srce plave boje sa malom masnicom. Obozavam sljokicave ukrase! ♥ http://milenafashion123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Wow ideja je super :D Ali nmg ucestvovati jer mi komp ne radi :( Mozda neki drugi put

    ReplyDelete
  16. http://jananikolic.blogspot.com/2014/12/bozicni-special-pesme-i-filmovi-za-bozic.html
    <3 <3 Pogledajte <3 <3

    ReplyDelete
  17. Ovako moze zvezda-roza(tamno)koja na ivicama ima zlatne sljkoce.....
    jananikolic.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. petougla, sljasteca zvezda tirkizne boje!

    ReplyDelete
  19. -Ja bih zeelela neku providnu bombicu,unutra nje sneg i neki lepi andjeo.. janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. sad sam primetila da je neko slico trazio pa cu drugo.Ako moze neki crveni zvoncic sa zlatnim i zelenim sljokicama posutim po njemu :)

    ReplyDelete
  21. Jao,kako dobra ideja!Zelela bih jednog gingerbread man-a ako moze.:D

    ReplyDelete
  22. Jancu biti jednostavna, ali slatka. :D

    Zvepezda sa 5 krakova, crvene boje, prosarana belim tackicama. <3
    Inace, odlicna ideja, jako originalno, jakonsi me iznenadila i mnogo mimse dopada ovo sto so smislila. :)

    http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo takmicenje je bilo prosle godine, ali ponavljam ga i ove tako da ako hoces racunacu ti ukras za ovogodisnje takmicenj. :)

      Delete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺