Libster award Tag

December 10, 2014

Nominovale su me je Alex, Iva i Jelena.
Za one koji ne znaju to je jedno blogersko takmicenje za biranje najboljeg bloga u odredjenoj kategoriji. I ono sto ja trebam da uradim jeste da odgovrim na ovih 10 pitanja i nominujem par blogova..


PITANJA:

1) Gde si rođena?
-U Srbiji.
2) Opiši sebe u 3 reči:
- Pricljiva, duhovita i tvrdoglava.
3) Šta je tvoj slatki greh?
 -Slatkisii i pizaa..♥
4) Koji kvalitet najvise ceniš kod drugih?
 -Iskrenost, ali i vernost je veoma bitna kod prijateljstva.
5) Nadaš se da ćeš u životu postići?
 -Da radim posao koji volim, da proputujem svetom i da popijem caj sa kraljicom Elizabetom II.☺
6) Tri stvari bez kojih ne možeš?
- Ako se misli na predmete: telefon, slusalice i televizor. A ovako ne mogu bez porodice, prijatelja i vode.
7) Koji su tvoji omiljeni blogeri?
-Nisam sad neki ludi fan Zorane, ali je volim. Obozavam Bethany Motu iako je ona video blogerka. A od, da kazem, "manje popularnih blogova u svetu" volim sve one blogove koje i pratim.
8)Zašto si počela da blogujes?
-Zbog toga sto sam ja tip deteta koji voli da pise i koje zeli da iskaze negde svoje misljenje. I zelim da moji saveti pomognu nekom.
9) Kada bi mogla da biraš mesto u svetu da se tamo odseliš i ostaneš zauvek, šta bi odabrala?
-Ima hiljadu prelepih gradova u svetu i zelela bih da posetim svaki od njih zbog nekih razloga. Ali ipak moj omiljeni grad je London..♥♥
10) Šta bi prvo uradila kada bi dobila na lotou?
-Vristala od srece. Dobro to bi trajalo neko vreme, a onda bih otisla u sopping sa mojom porodicom i kupila i njima i meni sve sto nam se svidja. 
11) Šta želiš da budeš kad odrasteš?
-San mi je da budem glumica, ali ipak ono sto je najbitnije jeste da budem srecna i zadovoljna svojim zivotom. ☺
NOMINUJEM:
1.Masu (Beauty by Masha)
2. Simonu (Dreams come true)
3.Teodoru (March Baby Dreamer)
4.Suzanu (Suzanna's world)
5.Anastasiju (The way of dreams)

Izvinite ako sam nekog nominovala ko je vev odgovorio na pitanja ali nema veze. Vodila sam koliko toliko racuna.Bitno da sam ja uradila ono sto je do mene.


You Might Also Like

8 comments

Reci svoje iskreno mišljenje ☺