Iva's Trach Party #3

December 19, 2014

Ovo ce biti jedan kratak post, zbog toga sto mi je danas slava i nemam bas puno vremena. Dolaze mi drugarice a i moram da jedem kolace. Pa ne mogu ja da se bakcem ovde sa blogom, ada me kolaci cekaju. ☺ Pa mislim stvarno..XD Salim se ja samo, volim da pisem.
Nista sad posbno mi se nije desilo ovih nedelja. Uglavnom sam bila bolesna i tako. Imala sam malo problema sa skolom. To se meni inace ne desava, imam sve petice, ali ove godine mi istorija tesko ide. Imam problem da ne mogu da ucim napamet, ali uspela sam i to da izguram. Nadam se da necu pokvariti savren prosek od prvog razreda.☺
Sva sam u euforiji Nove godine. Kao sto vi vec znate ja je prosto obozavam..♥ Mogli ste da vidite u mojim prethodnim postovima da sam opsednuta dekoracijom. Znam da sam rekla da cu da za vikend kitim jelku ali posto mi je puko onaj stalak moram da sacekam da ga tata popravi.☺Ali cim okitim jelku postavljam slike.
Vratila sam se na ono ekstremno citanje knjiga.Jedno vreme sam prestala da citam, zbog obaveza, ali eto vratila sam se..☺Citam ko ne normalna. Ahahah Ako imate neki predlog za citanje slobodno ostavite u komentar.
 Trenutno sam opsednuta jednom igricom. To tacnije igra moj tata a i ja sa njim. Igrica se zove Mafia i mi smo mafijasi (Boze Iva, pa to je ocigledno XD). I tako moramo da pljackamo, bezimo o policije, ubijamo i to. Igrica je proglasena najboljom igricom svih vremena jer je veoma realisticana a i preteska. Svaki put je nivo drugaciji. To sto tata i ja mnogo igramo igrice nervira moju mamu, ali ma koga briga. ;)

Da li biste vi voleli da objavljujem Iva's Trach Party redje? Kad kazem redje mislim na jednom mesecno? Meni je svejedno, ali mi treba vase misljenje. Kazite mi vase misljenje u komentaru!


You Might Also Like

18 comments

  1. Haha idi za kolace XD
    Odlicno, i ja citaam jednu knjigu ,, Djecaci Pavlove ulice'' i odlicna je.
    Ja volim igrice sa drugacijim nivoima. Mislim iste smo <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Knjigu sam vec citala. Imala sam je ko lektiru prosle godine.☺
      To smo uvidele i u prethodnim postovima.☺

      Delete
  2. Dobar post. A ta igrica jel za sony ili na kompjuter?


    http://thewayofdreamstwod.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za kompjuter. Skinula sam preko Utorrent-a.

      Delete
  3. Meni se ovi postovi svidjaju, tako da bih volela da ih pises cesce. Preporucujem ti knjigu "Bezazlene lazi".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok.☺ Onda cu nastaviti da ih pisem kao i sada. Potrazicu knjigu.☺

      Delete
  4. I ja danas slavim slavu i takodje imam problem sa istorijom :P

    Posetite moj blog: http://shineperfection.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. NA MOM BLOGU JE GIVEAWAY! <3
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Odličan ti je blog! Super si. Ako bi mogla pogledat moj blog jer sam novi tu i dečko sam samo da se zna jer kasnije ljudi ispituju eheh. :)❤

    ReplyDelete
  7. Oprosti što nema linka, link --> http://unicornismybae.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Odličan post draga, postavljaj češće ovako nešto. :)

    Imate novi post na mom - fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok, onda cu ostaviti ovako svakog drugog petka..♥

      Delete
  9. Predivan ti je blog i sviđa mi se što si tako iskrena i jednostavna :)


    P.S. posjeti i moj blog, možemo se followati :)
    XOXO
    Ness
    http://nessielicious.blogspot.com

    ReplyDelete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺