Get ready for Christmas with Iva #3 DIY:How to decorase your room Pt.1

December 18, 2014

Ovaj post ce se sastojati iz dva dela. U prvom (danasnjem) cu da pisem o DIY nacinima da ukrasite sobu, a tek u sledecem kako da ukrasite sobu sa stvarima koje mogu da se kupe.☺Pa da ne duzim vise, da pocnemo..
1. Sijalice na prozoru.
To radim svake godine, ali ove godine sam bas lepo uradila. Posto volim da se to vidi sa ulice ovo je bila prava stvar za mene.Odlucila sam da posto ne moze da mi stane prava jelka da napravim jelku na prozoru od sijalica. Koristila sam samo ljubicaste sijalice, koje imate da kupite kod svakih kineza. Jos sam i zalepila neke ukrase u sredini.☺Zalepila sam i ove pahuljice da izgleda ko da pada sneg na jelku. Stavicu 2 slike. Jednu sa upaljenim i jednu sa ugasnim svetlom.
Sa upaljenim svetlom


Sa ugasenim svetlom

2.Sive trakice
Svi znate one debele trake sto se stavljaju na jelku. Ja to obozavam i imam ih na 1000, i svuda ih kacim. Pa evo da vam pokazem neke slikice.
Ovo sam okacila iznad mog dvoseda. Dodala sam i par ukrasa. Kao sto mozete da vidite na slici, imam puno postera iz filma Igre Gladi.♥ Takodje, vidite li ovu sliku konja? To je naslikala moja sestra (od strica ali kao da je rodjena). Ona studira da bude modni dizajner i prosto savrseno slika.

3.Magicno ogledalo
 Jel se secate onog mog magicnog ogledala o kome sam vec pisala? Epa i on mora da se okiti.☺ Oko njega sam samo okacila jednu leprsavu sivu traku, slicnu onoj sa prethodne slike.

4. Utisak kamina
Hmm, zasto sam dala ovakav naziv verujte mi ne znam ni sama. Prosto me podseca na neki kamin iz onih Americkih filmova, jer sam okacila jednu malu cipelicu. To je pravi nacin da ukrasim moj klavir, a vi ukoliko imate druge ideje probajte tako. A na televizoru pored ide Violetta, ne zamerite mi. ;)

Nadam se da vam se svidja post. Sutra ide jedan mali Iva's Trach Party, a za vikend ce najverovatnije biti nesto zanimljivo. :D


You Might Also Like

10 comments

  1. Svidja mi se sve <3! I moja sestra isto studira idto sto i tvoja, i isto od strica haha <3

    ReplyDelete
  2. Sjajne ideje. ;)

    http://thewayofdreamstwod.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Super ideja sa sijalicama na prozoru. ;)

    ReplyDelete
  4. Blago tebi imas 'studio lights' ili kako ga ti zoves magicno ogledalo! :) Dobar post:)

    Posetite moj blog, novi post je tu:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaoj hvala ti. Ne znam da li ima da se to ogledalo kupi, meni je tata napravio. Imas ovo ogledalo i u nekim od pretjodnih postova ;)

      Delete
  5. Slike su mnogo lepe. One sa ogledala i klavira.☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Potrudila sam se. Drago mi je kad mi to neko kaze.

      Delete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺